آموزشهای قابل دانلود
آموزش طراحی داخلی حرفه ای حمام | توسط اساتید معماری
Advanced Bathroom Design Taught by Architects مربیان: الوارو گارسیا (معمار) و ماریانژل فرناندز (معمار داخلی). طراحی داخلی حمام در حال حاضر به دلیل نیاز تقریباً مداوم به بروزرسانی و نوسازی این فضاها ، فرصت های بیشتری را نسبت به گذشته ارائه می دهد و نیازمند تفکر و طراحی متفاوتی از جانب طراحان داخلی است. این دوره باعث تقویت تفکر انتقادی می شود و به دانش آموزان این امکان را می دهد که در ارائه راه حل های مربوط به استفاده از فضا ، مقیاس ، نسبت ، پیکربندی ، نورپردازی ، بافت ، مواد و رنگ ، و تأثیر...
آموزش اصول SketchUp 2020 | زیرنویس فارسی
ترجمه توسط AI (ترجمه توسط هوش مصنوعی ترجمه دقیقی نیست اما باعث درک کلی مطالب میشود) SketchUp 2020 Essential Training مهارت های مدل سازی سه بعدی خود را با تسلط بر اصول اولیه SketchUp ارتقاء دهید. در این دوره ، می توانید با به دست آوردن درک اساسی از ابزارهای طراحی و ترسم ارائه شده در نسخه 2020 SketchUp ، با استفاده از این نرم افزار مدل سازی آسان و کارآمدتر در معماری داشته باشید. مربی Tammy Cody کنترل رابط کاربری، دستکاری اشیاء ، ترسیم ، سازماندهی عناصر ترسیم و کار با متریالها و بافت ها در رایانه های...
آموزش اصول AutoCAD 2021 | زیرنویس فارسی
ترجمه توسط AI (ترجمه توسط هوش مصنوعی ترجمه دقیقی نیست اما باعث درک کلی مطالب میشود) AutoCAD 2021 Essential Training اتوکد 2021 یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی است که برای ایجاد طرح های دقیق 2D و 3D استفاده می شود. در این دوره اصول اساسی Learning AutoCAD را کشف کنید. شاون برایانت ribbon ، انتخاب فضای کاری و استفاده از ViewCube را پوشش می دهد. همچنین مدیریت واحدها و گزینه ها ، ترسیم و اصلاح اشیاء ، کار با تکنیک های ابعاد و استفاده از ویژگی ها ، جداول و منابع خارجی را نیز توضیح می دهد....
شروع و پیشرفت شغلی در بازی سازی قسمت 2 : انیمیشن کاراکتر
Skillshare – How to Kickstart & Grow Your Art Career In The Game Industry Part 2 : character animation در این دوره ما شما را در مورد چگونگی توسعه و هدفمند کردن فعالیتهای خود برای صنعت بازی سازی راهنمایی کرده و بهترین شیوه ها برای ساخت یک پرتفولیو که مورد توجه مدیران هنری و استخدام کنندگان باشد را آموزش خواهیم داد. با digischool همراه باشید. این دوره مناسب چه کسانی است: تازه کارهایی که تعدادی کار 2D / 3D دارند دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند اما هنوز اولین شغل خود را پیدا نکرده اند تغییر شغلی...
فتوشاپ برای Arch Viz : دوره پست پروداکشن مبتنی بر پروژه
Photoshop for Arch Viz: Project Based Post-Processing Course تنها در چند ساعت از Photoshop برای پست پروداکشن استفاده کنید تا رندرهای سه بعدی معماری خود را به سطح بعدی و کاملا حرفه ای برسانید. برای تبدیل شدن به یک استاد واقعی Arch Viz یا به طور کلی 3D ، باید تکنیک های خوب پست پروداکشن را درک کنید. کلیه رندرهای زیبای معماری که در اینترنت مشاهده می کنید به طریق یکسانی پردازش می شوند و معمولاً Photoshop در همه استفاده شده. حرفه ای شدن در فتوشاپ می تواند به پیچیدگی نرم افزار های 3D باشد ، اما...
شروع و پیشرفت شغلی در بازی سازی قسمت 1 : مدلسازی کاراکتر
Skillshare – How to Kickstart & Grow Your Art Career In The Game Industry Part 1 : Character Modeling در این دوره ما شما را در مورد چگونگی توسعه و هدفمند کردن فعالیتهای خود برای صنعت بازی سازی راهنمایی کرده و بهترین شیوه ها برای ساخت یک پرتفولیو که مورد توجه مدیران هنری و استخدام کنندگان باشد را آموزش خواهیم داد. با digischool همراه باشید. این دوره مناسب چه کسانی است: تازه کارهایی که تعدادی کار 2D / 3D دارند دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند اما هنوز اولین شغل خود را پیدا نکرده اند تغییر شغلی...
ساخت چشم واقعی در Maya و Mari
Gumroad – Creating Realistic Eye in CG 2.0 by Tom Newbury in Maya and Mari در این آموزش مراحل کامل ساخت چشم واقع گرایانه را در در Maya و Mari مرور می کنیم ، که شامل مدل سازی ، texturing و look development است. من همچنین چشم را با صورت انسان ادغام می کنم که در آن به شما نشان می دهم چگونه بافت های خود را دوباره بالانس کنید . اینها همه اقدامات اساسی در ایجاد چشم واقع بینانه است. این دوره بیش از 3.5 ساعت آموزش را شامل می شود که در هر قسمت فرآیند هر...
ساخت استایل کاراکتر زن | ZBrush | Maya
CREATING A STYLIZED FEMALE CHARACTER Zbrush | Marvelous | Designer | Arnold | Mari | Maya در این آموزش Senior Character | Creative Modeler ، Crystal Bretz به شما تمامی جریان کاری برای ساخت یک شخصیت زن را نشان می دهد . او با استفاده از یک طرح مفهومی تهیه شده توسط Angel Ganev ، کل فرآیند تبدیل یک مفهوم 2D به یک شخصیت سه بعدی را به اشتراک می گذارد. این گردش کار شامل تکنیک های مورد استفاده برای مدل سازی ، بافت ، Groom و Lookdev است. اولین مبحث در این آموزش نحوه شروع و برنامه...
Rig کاراکتر از ابتدا در مایا | Maya | زیرنویس فارسی AI
Rig a character from scratch in Maya زیرنویس توسط AI (هوش مصنوعی) Rigging قدم مهمی در پیشرفت شخصیت و انیمیشن است. rig رابط کاراکتر شماست که نحوه حرکت شخصیت را بیان می کند. با جورج ماستری ، نحوه rig شخصیت را از ابتدا در مایا را بیاموزید. جورج قوانین rig ، سازماندهی و کنترل ها را معرفی می کند و نحوه ایجاد joints ها ، constraint ها و connections ها را در مایا نشان می دهد. او سپس وارد یک پروژه واقعی می شود و اسکلت ، کنترل های پا ، بدن و دست را برای انیمیشن کردن...