آموزشهای قابل دانلود
ساخت لوپهای انیمیشن در After Effects با James Curran
Motion Design School – Animated Loops with James Curran دوره ای عمیق که طیف گسترده ای از تکنیک های لوپ انیمیشن را در After Effects پوشش می دهد. در این دوره آموزشی جیمز استاد این دوره از 15+ سال تجربه خود به عنوان یک انیماتور حرفه ای استفاده می کند تا به شما همه چیزهایی که در مورد ساخت حلقه های انیمت شده می داند را در After Effects بیاموزد. این که آیا اگر می خواهید بیموزید چگونه کاراکترهایتان در صحنه های 2D ، 3D یا ایزومتریک بدوند ، بپرند یا بچرخند این دوره همه را پوشش می دهد....
ساخت بشقاب ارگانیک سوشی در ZBrush از ArtStation
ArtStation – Organic “Plate of Off World Sushi” Tutorial in Zbrush در این آموزش تکنیک های مجسمه سازی اورکانیک را در ZBrush می آموزید در این دوره آموزشی اجرای کامل حجاری یک آبجکت اورگانیک از ابتدا در ZBrush آموزش داده میشود. استفاده از array mesh ، تکنیک های مجسمه سازی اورکانیک و ترکیب شکل مورد بحث قرار میگیرد. در انتها گردش کار تبدیل مجسمه ساخته شده در زیبراش به یک مش مناسب موتورهای بازی و رندر در Marmoset آموزش داده میشود. با digischool همراه باشید. What is this course about? A full run through of creating an organic sculpture...
آموزش ساخت دارایی بازی AAA در 3dsmax از ArtStation
ArtStation – Creating a AAA Game Asset in 3dsmax در این دوره با نحوی گردش کار ساخت دارایی برای یک بازی AAA آشنا می شوید. در این دوره هفت بخشی ، Emiel Sleegers ساخت یک شیر آتش نشانی در 3DsMax و Substance Painter و Marmoset Toolbag را به عنوان دارایی محیطی ، برای استفاده در بازی های AAA آموزش میدهد. در قسمت اول ، وی به جمع آوری مرجع و نحوه آشنایی با دارایی برای ساخت آن می پردازد ، قبل از این که شروع به ساخت مدل high poly آن با استفاده از 3DsMax کند.با digischool همراه...
فرآیند تصویرسازی دیجیتال از SVS Learn
SVS Learn – Digital Illustration Process این دوره برای هر کسی است که می خواهد از فرآیند کار یک هنرمند حرفه ای ، تصویرسازی دیجیتال را بیاموزد. هنرمند و تصویرگر مفهومی ، Shaun Keenan نشان می دهد که چگونه او زندگی و اصالت را به گردش کار دیجیتالی خود می آورد و چگونه از گم شدن در جزئیات اجتناب میکند. این دوره برای هر کسی است که می خواهد از گردش کار دیجیتالی یک هنرمند حرفه ای در تصویرسازی بیاموزد. تجربه با فتوشاپ برای این دوره لازم نیست ، اما توصیه می شود. کسانی که درک اساسی از برنامه...
آموزش Rigging سطح متوسط از AnimSchool
AnimSchool – Intermediate Rigging در این دوره دانشجویان بر پایه مفاهیم اساسی ، ریگ کردن کامل بدن را می آموزند. این دوره آموزشی نحوی ریگ بدن را آموزش می دهد. دانش آموزان بر پایه مفاهیم اساسی ریگ کردن کامل بدن را می آموزند. Rigging controls مانند forward/inverse kinematics و twisting و world/local constraints برای سهولت استفاده در حین posing اضافه می شوند. سپس shapes و customizations برای تغییر شکل deformations اعمال می شود. دانش آموزان در مورد multiplier attributes و lattices و wrap nonlinear و wire deformers می آموزند ، از ابتدا شروع به برنامه نویسی پایتون و ribbons...
آموزش اصول اولیه تا پیشرفته طراحی کاراکتر در Zbrush
Gumroad – From Basics to Advanced 3D Sketching in Zbrush در این آموزش ، ساخت کاراکتر در Zbrush را توسط Raf Grassetti مدیر هنری شرکت بزرگ بازی سازی Santa Monica می آموزید. در این دوره آموزشی Raf Grassetti مدیر هنری شرکت بزرگ بازی سازی Santa Monica تکنیک های خود برای طراحی 3D با استفاده از ZBrush ، از اصول اولیه تا پیشرفته را به شما آموزش خواهد داد. با digischool همراه باشید. مباحث دوره آموزشی: بخش 01 : مقدمه ای برای طراحی در ZBrush ، رابط کاربری ، کلیدهای میانبر و تکنیک های لازم برای بدست آوردن آنچه شما...
راهنمای کاملا مبتدی برای یادگیری Unreal Engine 4
Packt – The Absolute Beginner’s Guide to Learning Unreal Engine 4 با پایان این دوره ، شما درک کاملی از نحوه عمل کرد و اجرای کارآمد Unreal Engine 4 خواهید داشت. Unreal Engine 4 یکی از منابع برجسته ای است که در ساخت بازی ها ، انیمیشن ها ، نمایش های تلویزیونی و تصاویر به کار می رود. در این دوره دانش و مهارت های لازم برای شروع کار با Unreal Engine 4 را بدست می آورید. با نحوی دانلود و نصب برنامه و ایجاد اولین پروژه خود شروع خواهید کرد. سپس نحوه اضافه کردن نورپردازی واقعی ، وارد...
مقدمه ای بر rigging در maya از AnimSchool
AnimSchool – Introduction to Rigging این دوره شما را با مفاهیم اساسی ریگ آشنا میکند. دوره آموزشی مقدمه ای بر اصول ریگ ، برای اشیاء ساده و سناریوها اعمال می شود. برای اینکه هر انیمیشن سه بعدی اتفاق بیفتد ، ریگ کننده ها(کارگردانان فنی کاراکتر) یک کاراکتر کامل یا مدل اولیه را تهیه کرده و از مفاهیم آموخته شده در این کلاس استفاده می کنند تا آن را برای تغییر شکل و عمل آماده کنند. ریگ کننده ها bones (مفاصل) را درون کاراکتر وارد کرده و اشکال و سیستم های کنترل را اصلاح می کنند تا شخصیت بتواند عمل...
مقدمه ای بر VFX در UE4 : آبشار | ArtStation
ArtStation – Intro to UE4 VFX: Waterfall این دوره شما را با نحوی ساخت یک آبشار بصورت ریل تایم در Unreal engine آشنا میکند این دوره آموزشی به ساخت کامل یک آبشار در Unreal engine با استفاده از ترکیبی از ساخت تکسچر در Zbrush و Photoshop و UE4 material editor می پردازد. این دوره با ایجاد مش ها و تکسچر ها در فتوشاپ ، Zbrush و Maya با استفاده از ترکیبی از عکس ، مجسمه سازی و نقاشی شروع می شود. سپس تنظیم مواد اصلی و سیستم های ذرات در UE4 را انجام میدهیم. در انتها با...