آموزشهای قابل دانلود
ساخت بطری اسپری محصول در بلندر | Blender
Blender 3D: Spray bottle Product Visualization مهارت های بلندر خود را به یک سطح کاملاً جدید ببرید! در این دوره آموزشی بلندر نحوه ساخته بطری اسپری واقعی را یاد می گیریم. این آموزش بسیار آسان است و برای مبتدیان مبلندر که تجربه بسیار کمی دارند ساخته شده است. با digischool همراه باشید. با این حال، از شما انتظار می رود که اصول اولیه مانند پیمایش در نمای دید ، نحوی از مقیاس ، چرخش ، ابزار حرکت و غیره را بدانید. در این آموزش، ما اصول مدل سازی ، بافت، نورپردازی و رندرینگ در بلندر را پوشش می دهیم...
بلندر 3. 0 | انیمیشن با Geometry Nodes
Blender 3. 0: Satisfying Geometry Nodes Animation ساخت انیمیشنهای رضایت بخش با Geometry Nodes در این دوره آمورشی Skillshare شما اصول اولیه Blender Geometry Nodes را خواهید آموخت. با digischool همراه باشید. شما خواهید فهمید که چگونه با استفاده از قدرت فضای کاری Blender “Geometry Nodes” یک انیمیشن شگفت انگیز ایجاد کنید. Smeaf شما را از طریق مقدمه ای بر فضای کاری و نمایش مختصری از نحوه کار Geometry Nodes راهنمایی می کند. پس از این، شما مستقیماً به پروژه دوره وارد میشوید و انیمیشن رضایت بخش رویه ای خود را با نرم افزار منبع باز و رایگان بلندر...
مقدمه ای بر ساخت مو با Ornatrix در مایا
Gnomon – Introduction to Grooming with Ornatrix in Maya ایجاد مو برای کارکتر ها و موجودات سه بعدی با در مایا این ورکشاپ مقدماتی همه چیزهایی را که برای ایجاد مو برای کاراکترها برای انیمیشن و رندر با استفاده از Ornatrix در مایا نیاز دارید، را آموزش میدهد. با digischool همراه باشید. Santhosh Koneru ، یک ژنرالیست سه بعدی ، تمام اصول اولیه و همچنین ابزارهای ضروری مورد نیاز برای تولید موهای واقعی را برای کاراکترها سه بعدی شما شرح می دهد. تمرکز این دوره آموزشی بر روی ایجاد موهای صورت برای شخصیتی است که در نهایت انیمشن خواهد...
مبانی آناتومی برای مجسمه سازان | Flippednormals
Flippednormals – Fundamental Anatomy for Sculptors (EN Subtitle) این دوره به شما کمک میکند تا آناتومی انسان را متفاوت ببینید. آناتومی بنیادی برای مجسمهسازان دورهای است که برای آموزش آناتومی به هر کسی که با مجسمهسازی ارگانیک کار میکند یا قصد کار با مجسمهسازی ارگانیک را دارد، خواه به عنوان یک هنرمند ، علاقهمند یا به عنوان یک حرفهای طراحی شده است. با digischool همراه باشید. درباره دوره در این دوره ما به محدودیتهای کپی کورکورانه کار خارج از کتابهای مرجع آناتومی نگاه میکنیم و بر سیستمی تمرکز میکنیم که به ما امکان میدهد به روشی به مطالعه آناتومی...
مدلسازی سه بعدی کاراکتر در مایا | Domestika
Domestika – Character Modelling in Maya (EN Subtitle) فرآیند مفهوم سازی و مدل سازی کاراکتر سه بعدی در مایا فرناندو آگیلرا، تصویرگر و هنرمند سه بعدی هرگز از کاوش در ابزارها و راه های جدید برای جان بخشیدن به کاراکتر هایش خسته نمی شود. هم برای تکالیف حرفهای و هم برای پروژههای شخصیتان، همیشه سعی کنید منابع را برای به دست آوردن نتایج بیعیب و نقص بهینه کنید. در این دوره آموزشی فرآیند مفهوم سازی و مدل سازی کاراکترها ، چندین ترفند برای کاهش زمان رندر و مدل سازی با استفاده از ابزارهای جدید Maya را فراتر از روشهای...
مقدمه ای بر ریگینگ در مایا 2022 | Nexttut
Introduction to Rigging in Maya 2022 by Nexttut آشنایی کامل با نحوی ریگینگ در مایا 2022 آیا این کلاس برای من مناسب است: آیا می خواهید اسرار و تکنیک های ساخت و ساز دارایی های سه بعدی را بیاموزید؟ آیا مایلید که چگونگی و چرایی فرآیند ریگ را بدانید؟ این کلاس برای کسانی است که می خواهند کارارکترها و وسایل خود را ریگ کنند اما اصلاً دانش ریگینگ ندارند.با digischool همراه باشید. در طول این کلاس، ما تمام اصول اولیه ریگ کردن را در حین یادگیری تکنیک های مناسب برای ایجاد ریگ های کارآمد و انعطاف پذیر بررسی خواهیم کرد. ما...
تکنیک های پیشرفته Rigging و Deformation در مایا
Domestika – Advanced Techniques for Rigging and Deformation (EN Subtitle) یاد بگیرید که بر تکنیک اسکواش و کشش و پویایی انیمیشن مسلط شوید خوزه آنتونیو مارتین استاد دوره مدیر فنی کاراکتر و Rigger که برای استودیوهایی مانند Framestore، MPC، Double Negative در فیلمهایی مانند Gravity، Terminator Genesis، Suicide Squad یا Ghost in the shell کار کرده است . در این دوره تکنیک های پیشرفته ای را به شما آموزش می دهد تا تغییر شکل و کنترل کاراکتر های خود را بهبود ببخشید و عملکردهای پیچیده تری را در آنها ایجاد کرده تا کاراکتر یا شیئی که می خواهید متحرک...
انیمیشن پیشرفته کاراکترهای سه بعدی | Domestika
Domestika – Advanced Animation of 3D Characters بیاموزید که پروژه های خود را با حرکات واقع گرایانه از طریق تجزیه و تحلیل فیزیک پیچیده زنده کنید. بیش از دو دهه تجربه در VFX، تبلیغات، بازی های ویدیویی و فیلم، کار در استودیوهایی مانند پیکسار، در کانادا یا Animal Logic، در استرالیا، به کیکه اولیوا آموخته است که متحرک سازی یک کاراکتر بسیار بیشتر از حرکت دادن آن است، و در مورد دادن زندگی به کاراکتر با در نظر گرفتن افکار و احساسات شماست. با digischool همراه باشید. در این آموزش، Kike Oliva استاد دوره در طول فرآیند ایجاد یک...
مقدمه ای بر مجسمه سازی در بلندر | Flippednormals
Flippednormals – Introduction to Sculpting in Blender تکنیکهای مجسمه سازی در بلندر را آسان بیاموزید. با این دوره آموزشی آسان ، نحوه مجسمه سازی در بلندر را بیاموزید، و با همه چیزهایی که باید بدانید آشنا شوید! با digischool همراه باشید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزارهای مختلف مجسمه سازی در بلندر استفاده کنید، مانند dyntopo و remeshing و همچنین تکنیک های مجسمه سازی مانند درک نحوه ایجاد اشکال و شخصیت های جذاب را فرا میگیرید. ابزارهای مجسمه سازی را یاد بگیرید مطمئناً تمام ابزارهای مجسمه سازی را که برای مجسمه سازی در بلندر نیاز دارید یاد...