Embergen 1.0 منتشر شد
JangaFX اعلام کرده است که Embergen اکنون از نسخه بتا خارج شده است . Embergen ابزار شبیهسازی سیالات مجهز به GPU که برای ایجاد دود، آتش، انفجار و موارد دیگر استفاده میشود، شامل پیشرفتهای زیر است:
- Raymarch sharpening برای رندرهای واضح و با جزئیات بالا
- بازنویسی Importer , Exporter
- Flipbook & Sequence Playback
- ذرات جدید GPU که می توانند دود و آتش را به شبیه سازی تزریق کنند
- بهینه سازی و بهبود solver شبیه سازی جدید
- بهبودهای عظیم در ارتقاء مقیاس
- بخش بزرگی از تنظیمات آماده بازی جدید (Muzzle flashes, explosions, fire)
- صفحه اصلی جدید کامل با مدیریت از پیش تعیین شده، آموزش ها و آخرین اخبار.
- پشتیبانی لینوکس
- و …
EmberGen در حال حاضر در بیش از 200 استودیو بازی سازی پیشرو استفاده می شود. گردش کار خاص بازیها سالها در تولید آزمایش شده است. EmberGen می تواند از آتش و انفجار گرفته تا افکت های انرژی و جادویی، واقع گرایانه یا سبکوار، این کار را انجام دهد. EmberGen نه تنها امکان تکرار بلادرنگ را فراهم می کند، بلکه سهولت استفاده و ویژگی های داخلی صادرات بافت آن بی نظیر است.
EmberGen برخلاف سایر بستههای جلوههای بصری در صنعت، یک گردش کار flipbook دارد. فلیپ بوک های آماده بازی و کاملاً مونتاژ شده را در چند ثانیه ایجاد کنید، سپس با ابزار بازرس پیش نمایش انیمیشن های فلیپ بوک خود را مشاهده کنید. نیاز به ایجاد تغییر دارید؟ مشکلی نیست، فقط چند ثانیه طول می کشد. ما این شبیه را از ابتدا با در نظر گرفتن بازیها ساختیم.
EmberGen از تمام قدرت GPU شما استفاده میکند—بنابراین میتوانید پدیدههای حجمی را در زمان واقعی برای تکرارهای سریعتر از قبل شبیهسازی و رندر کنید. از دانه های تصادفی برای ایجاد تغییرات جدید در پرواز استفاده کنید. همه شبیهسازیها قطعی هستند، بنابراین میتوانید هر بار که پروژه خود را باز میکنید، مطمئن باشید شبیهسازی یکسان است.
آرایه ای از انواع داده های آماده بازی را بدون نیاز به تنظیمات خاصی صادر کنید:
- رندرهای نهایی
- بردارهای حرکتی
- نورپردازی 6 نقطه ای
- نقشه های معمولی
- نقشه های عمق
- & بیشتر!