Epic قابلیت Metahuman Animator را معرفی کرد.
- ارسال شده توسط digischool
- دسته بندی CG, رندر, معماری
- تاریخ مارس 28, 2023
Epic : ما بسیار هیجان زده هستیم که به زودی یک مجموعه ویژگی جدید MetaHuman را ارائه خواهیم داد.
MetaHuman Animator به شما این امکان را می دهد که از آیفون یا دوربین استریویی که روی کلاه ایمنی نصب شده است (HMC) برای بازتولید هر گونه عملکرد چهره به عنوان انیمیشن با سازگاری بالا بر روی کاراکترهای MetaHuman استفاده کنید.
ویژگی جدید MetaHuman Animator به گونه ای تنظیم شده است تا ضبط آسان عملکرد با کیفیت بالا را برای MetaHumans به ارمغان بیاورد.
با استفاده از آن، میتوانید فردیت، واقعگرایی و وفاداری بازی بازیگرتان را به تصویر بکشید و تمام جزئیات و نکات ظریف را به هر MetaHuman منتقل کنید تا آنها را در Unreal Engine زنده کنید.
انسانهای دیجیتالی فوتورئالیستی برای ارائه نمایشهای واقعاً باورپذیر به انیمیشنهای با کیفیت بالا نیاز دارند، اما تخصص و زمان برای ایجاد آن حتی برای ماهرترین سازندگان نیز چالش برانگیز است.
برای راهحلهای ضبط عملکرد موجود، بازآفرینی صادقانه تمام تفاوتهای ظریف عملکرد بازیگر بر روی شخصیت شما، فوقالعاده دشوار است. برای انیمیشن واقعاً واقع گرایانه، انیماتورهای ماهر اغلب باید نتایج را به سختی در چیزی که معمولاً فرآیندی سخت و وقت گیر است تغییر دهند.
اما این در حال تغییر است!
MetaHuman Animator که قرار است در چند ماه آینده منتشر شود، کیفیت انیمیشن صورت مورد نیاز توسعه دهندگان بازی AAA و فیلمسازان هالیوود را تولید خواهد کرد و در عین حال برای استودیوهای مستقل و حتی علاقمندان نیز قابل دسترسی خواهد بود.
با آیفونی که ممکن است از قبل در جیب خود داشته باشید و یک سه پایه استاندارد، می توانید انیمیشن باورپذیری برای MetaHumans خود بسازید که با مخاطبان شما ارتباط عاطفی برقرار می کند ، حتی اگر خود را یک انیماتور نمی دانید.
MetaHuman Animator همچنین با هر راه حل حرفه ای ضبط HMC استریو عمودی، از جمله راه حل های Technoprops، کار می کند و حتی نتایج با کیفیت بالاتری ارائه می دهد و اگر شما همچنین یک سیستم موکاپ برای بدن دارید، پشتیبانی MetaHuman Animator از timecode به این معنی است که انیمیشن عملکرد چهره را می توان به راحتی با ضبط حرکت بدن و صدا هماهنگ کرد تا عملکرد کامل کاراکتر را ارائه دهد. حتی می تواند از صدا برای تولید انیمیشن زبانی قانع کننده استفاده کند.
چگونه کار می کند؟
نکته کلیدی در حصول اطمینان از درک سیستم از آناتومی منحصر به فرد چهره بازیگر و نحوه ارتباط آن با کاراکتر هدف شما است.
MetaHuman Animator با ایجاد هویت MetaHuman برای اجراکننده شما شروع میکند و شبکهای که توپولوژی یکسانی دارد و ریگ استاندارد مشابه همه MetaHuman را به اشتراک میگذارد.
اگر از Mesh to MetaHuman استفاده کرده باشید ، می دانید که بخشی از این فرآیند یک هویت MetaHuman را از یک اسکن سه بعدی یا مجسمه سازی ایجاد می کند. MetaHuman Animator بر اساس آن فناوری ساخته شده است تا هویت MetaHuman را از مقدار کمی فیلم گرفته شده ایجاد کند. این پروسه فقط چند دقیقه طول می کشد و فقط باید یک بار برای هر بازیگر انجام شود.
با تکمیل این مرحله، هویت MetaHuman برای تفسیر عملکرد با ردیابی و حل موقعیتهای ریگ صورت MetaHuman استفاده میشود. نتیجه این است که بدون توجه به تفاوتهای بین بازیگر و ویژگیهای MetaHuman ، هر عبارت ظریف با دقت بر روی شخصیت هدف MetaHuman شما بازسازی میشود.
در Unreal Engine ، میتوانید به صورت بصری تأیید کنید که اجرا در حال انجام است و انیمیشن MetaHuman Identity را با فیلمهای بازیگر، فریم به فریم مقایسه کنید.
مزیت دیگر این است که داده های انیمیشن تمیز هستند. منحنیهای کنترل از نظر معنایی درست هستند، یعنی جایی هستند که شما انتظار دارید روی کنترلهای ریگ صورت قرار داشته باشند .
درست همانطور که اگر توسط یک انیماتور انسانی ایجاد شده باشند، میشوند و در صورت نیاز برای اهداف هنری تنظیم آنها آسان است.
از آنجایی که ما از ابتدا از یک MetaHuman Identity استفاده کردهایم، میتوانید مطمئن باشید که انیمیشنی که امروز ایجاد میکنید به کار خود ادامه میدهد اگر در آینده تغییراتی در MetaHuman خود ایجاد کنید، یا اگر بخواهید از آن در هر انیمیشن دیگری استفاده کنید.
قابلیتهای پردازش MetaHuman Animator بخشی از پلاگین MetaHuman برای Unreal Engine خواهد بود که مانند خود موتور ، رایگان است.
اگر میخواهید از آیفون استفاده کنید MetaHuman Animator با آیفون 11 یا جدیدتر کار میکند ، همچنین به برنامه رایگان Live Link Face برای iOS نیاز دارید که با برخی حالتهای ضبط اضافی برای پشتیبانی از این گردش کار بهروزرسانی میشود.
لطفا نظرات خود را درباره این فن آوری در بخش نظرات برای ما ارسال نمایید.
برچسب:Epic, Metahuman Animator, آنریل انجین