The Gnomon Workshop – Creating a Combat Finishing Takedown IN MAYA
در این دوره آموزشی نحوی انیمیت مبارزات کاراکتر ها را میاموزید.
تسلط بر نحوی انیمیشن مبارزه کاراکتر با گردش کار حرفه ای که سالها تجربه تولید آن آزمایش شده است آسان تر است. انیماتور ارشد Patrick Przybyla روی عناوین مختلف AAA کار کرده و اکنون در بیش از سه ساعت آموزش دقیق تکنیک های اثبات شده خود را به اشتراک می گذارد.
این ورکشاپ که برای هنرمندان سطح متوسط مناسب است ، در Maya آغاز می شود و شامل بسته اصلی انیمیشنی است که پاتریک در طول زندگی حرفه ای خود در ساخت بازیها از آن استفاد میکند. او بینش خود در مورد روند انتخاب ریگ و مدل ها برای قهرمانان و دشمنان را به اشتراک می گذارد و توضیح می دهد که چرا بسیاری از متخصصان صنعت ، از ریگهای Kiel Figgins (همانطور که در این کارگاه استفاده می شود) استفاده می کنند.
پاتریک همچنین به چگونگی ایجاد playblast با کیفیت بالا که شامل لباس ، نور ها و سایه ها است برای ارائه حرفه ای تر می پردازد. اگر چه این کارگاه برای هنرمندان متوسط طراحی شده است اما مبتدیان هم با مفاهیم اصلی ، گردش کار و اصول اساسی که هر کسی که دانش پایه ای در زمینه انیمیشن در Maya دارد و به آنها نیاز دارد آشنا می شوند. با digischool همراه باشید.
| INTRODUCTION |
Mastering a finishing takedown animation is made easier with a professional workflow that’s been tried and tested through years of production experience. Senior Animator Patrick Przybyla has worked on a variety of AAA action titles and is now sharing his proven techniques in over three hours of detailed training.
Best suited for intermediate-level artists, this workshop kicks off in Maya, the primary animation package that Patrick has used throughout his career in games. He shares insights into his selection process when choosing rigs and models for heroes and enemies, and explains why Kiel Figgins’ rigs — as used in this workshop — are known and trusted by so many industry professionals.
Detailing the process that he uses to create production-quality animations, Patrick’s workshop shows how to set up the selected rigs, and shares how to shoot self-reference video footage to inform the block out and key poses for the animation. The lecture details how adding breakdown poses can create more structure and flow in an animation sequence and covers how to polish up a professional-looking action animation with in-between poses.
Patrick also delves into how to create a high-quality playblast that includes set dressing, lights, and shadows to help give a more professional presentation. While this workshop is aimed at intermediate artists, beginners will also appreciate the core concepts, workflow, and fundamentals that benefit anyone with a basic knowledge of animating in Maya.
حجم دانلود : 532MB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 10
- فایل تمرین 0
- مدت زمان 3.25 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2020
- زیرنویس ندارد
-
Gnomon Workshop - Creating a Combat Finishing Takedown