Impact-Based Particle Setups in Houdini
یکی از مؤلفه های جادویی در فیلمهای حماسی هزاران ذره ای است که در صحنه های تخریب ساطع می شوند . این ممکن است یک ساختمان در حال ریزش ، برخورد اتومبیل ، درختان و برگهای شکسته یا یک ضربه در زمین باشد.
چشم مخاطبان هیجان ، احساس حرکت و جزئیات را از ذراتی که در اثر ضربه ساطع می شوند جمع می کند. این دوره Houdini که توسط جرونیمو مگی آموزش داده شده است ، نحوه ترسیم و تکمیل این جنبه بسیار رایج در اکثر کارهای vfx را شرح می دهد و شامل ایجاد ذرات ثانویه و فرآیندهای فنی و خلاق در پشت آن و توزیع اندازه مناسب ، شکل ، حرکت و جهت گیری ها پوشش داده می شوند.
پس از اتمام دوره ، مجموعه های خوبی برای تولید بعدی خواهید داشت تا پروژها ها بهتر به نظر رسیده و سریعتر به پایان برسند. جرونیمو مگی کار خود را به عنوان یک 3D generalist آغاز کرد و در 5 سال گذشته با Houdini به عنوان یک FX Artist کار کرده است. او چندین سال در زمینه آموزش و تدریس Houdini مشغول به کار شد و هم اکنون در Logic Animal ونکوور به عنوان مدیر فنی CFX فعالیت می کند. گذشته از Houdini ، او همچنین در پایتون برنامه نویسی میکند و از ایجاد ابزارهایی برای سرعت بخشیدن به گردش کار لذت می برد.
One of the key components of epic movie magic happens in the thousands upon thousands of particles emitting in destruction scenes. It might be a collapsing building, a car impact, broken trees and leaves, or an impact on the ground. The eyes of the audience will gather the excitement, sense of motion, and tertiary detail from the large arrays of particles being emitted from an impact.
This course, taught by Jeronimo Maggi, covers how to sculpt and perfect this extremely common aspect of most FX shot work: the creation of secondary particles and the technical and creative processes behind it. Appropriate size distributions, shaping, motion, and orientations will be covered. On completion of the course, you will have great setups to bring to the next production to get shots looking better and finalled faster.
Jeronimo Maggi started his career as a 3D generalist and has been working with Houdini as an FX Artist for the last 5 years. He worked for several years in the education field teaching Houdini and currently works in Animal Logic Vancouver as a CFX Technical Director. Aside from Houdini, he is also programs in Python and enjoys creating tools to speed up workflows.
- COURSE NUMBER:HOU145
- SOFTWARE VERSION:17.5
- ORIGINAL RUN DATE:February 2020
- DURATION:6 hours 11 minutes
حجم دانلود : 2.7GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 10
- فایل تمرین 1
- مدت زمان 6.11 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2020
- زیرنویس ندارد
-
Impact-Based Particle Setups in Houdini