همه دوره ها
تکسچرینگ با Substance Painter برای مبتدیان
Udemy – Substance Painter Texturing for Beginners تکنیک های مدلسازی Hard Surface در مایا آیا می خواهید بدانید که چگونه با Substance 3D Painter هر بافتی را بسازید؟ در این دوره آموزشی بطور کامل با تکنیکها و نحوی ساخت تکسچر برای مدلهای خود آشنا میشوید. در پایان این دوره،میتوانید با Substance Painter، وسایل و شخصیتهای ارگانیک را به سبک واقعی یا با دست نقاشی کنید. شما قادر خواهید بود برای هر نوع دارایی بافت بسازید. ما با رابط کاربری Substance 3D Painter و ناوبری شروع خواهیم کرد. در فصل دوم، یک بافت واقع گرایانه برای یک تلفن آنتیک درست...
چگونه یک سر فانتزی را در بلندر مجسمه سازی کنیم
Udemy – How to Sculpt a Stylized Head in Blender by Danny Mac تکنیک های مجسمه سازی در بلندر وقت آن است که به سطح بالا بروید! احتمالاً به شما یاد داده اند که مجسمه سازی سر با یک کره شروع می شود و با یک سر به پایان می رسد. این مثل خواندن یک کتاب بدون فصل است! این رویکرد سازمانیافته، درک و نگهداری اطلاعات را دشوارتر میکند. این دوره با تقسیم فرآیند به 8 سطح قابل مدیریت، رویکرد متفاوتی دارد. شما می توانید به این سطوح مانند پست های بازرسی فکر کنید، و هر کدام بر روی...
مدلسازی سطوح سخت در مایا 2022 | Udemy
Udemy – Hard Surface Modelling in Maya 2022 تکنیک های مدلسازی Hard Surface در مایا آیا مدل سازی اجسام سطح سخت در داخل مایا برای شما دشوار است؟ اگر اینطور است، دوره مدلسازی سطح سخت در مایا 2022 مخصوص شماست. درباره استاد دوره: نام من آبراهام لیل است و 11 سال سابقه کار در این صنعت را دارم. من در 7 سال گذشته در حالی که استودیوی شخصی خود را در مکزیک مدیریت می کنم، به تدریس نرم افزار های سه بعدی پرداخته ام. فواید این دوره آموزشی : تا پایان این دوره، شما می توانید اجسام سطح سخت...
خلق کاراکترها از دو بعدی تا سه بعدی
Domestika – Creation of Characters From 2D to 3D (EN Subtitle) تمام تکنیک های تبدیل یک تصویر به یک کاراکتر سه بعدی را یاد بگیرید تکنیک های مدل سازی، بافت، رندر و چاپ یک کاراکتر سه بعدی با Substance Painter، V-Ray و ZBrush را بیاموزید. Matías Zadicoff بیش از دو دهه است که خود را وقف طراحی، مدل سازی و انیمیشن های سه بعدی کاراکتر ها کرده است. مشاهده دقیق او از ویژگیهای هر یک از کاراکترها – ویژگیهای صورت، زبان بدن، راه رفتن – او را به همکاری با مشتریانی مانند مارول و دیزنی سوق داده است و...
مقدمه ای بر Pyro FX در هودینی | Volume 2
Gnomon – Introduction to Pyro FX in Houdini – Volume 2 ساخت پوشش گیاهی برای بازی در Volume 2 ورکشاپ FX Alasgar Hasanov، همه چیز منفجر می شود. با digischool همراه باشید. بیاموزید که چگونه از ابزارهای سریع و کارآمد در Houdini 18.5 برای ایجاد آتشی در مقیاس بزرگ با دود غلیظ که مطابق با مرجع دنیای واقعی است استفاده کنید به علاوه بر انفجارهای واقع گرایانه خود در هودینی مسلط شوید. نکات و ترفندهای مفید برای نورپردازی و رندر کردن عکس های Pyro FX شما نیز در این Volume پایانی مجموعه دو قسمتی گنجانده شده است. آلاسگار حسنوف...
ایجاد پوشش گیاهی و شاخ و برگ پیچیده برای بازی
Gnomon – Creating Complex Vegetation & Foliage for Games ساخت پوشش گیاهی برای بازی در این دوره آمورشی پیتون وارنی، هنرمند بافت محیطی در Naughty Dog، شما را در فرآیند ساخت پوشش گیاهی در محیط های بازی به سطح بعدی راهنمایی میکند. با digischool همراه باشید. در ادامه دوره آموزشی پیتون استاد دوره به بررسی عمیق تری در ایجاد شاخ و برگ می پردازد و نحوه ایجاد انواع چمن و دارایی درخت برای صحنه خود را به شما می آموزد و نشان میدهد که چگونه آنها را در محیط خود قرار دهید تا نتایج واقعی را بدست آورید. پیتون...
تکنیک های کارآمد برای ساختن محیط های سه بعدی
Gnomon – Efficient Techniques for Building 3D Environments ساخت محیط های سه بعدی حرفه ای در این ورکشاپ آموزشی 3 ساعته توسط جیمز ای. میلر، هنرمند طراح محیط در کمپانی انیمیشن DreamWorks انواع تکنیک های کارآمد اثبات شده در این صنعت برای ایجاد طیف وسیعی از سبک های محیط سه بعدی را بیاموزید . این ورکشاپ با نمایش یک محیط سه بعدی شهر بزرگ در یک محیط بیابانی آغاز می شود. این نوع صحنه فرصت بسیار خوبی را برای جیمز فراهم می کند تا اهمیت مواد Triplanar را پوشش دهدو به ابزارهای Terrain Houdini نگاهی بیاندازد به مدل سازی...
مقدمه ای بر Pyro FX در هودینی | Volume 1
Gnomon – Introduction to Pyro FX in Houdini – Volume 1 شبیه سازی های واقعی Pyro FX با ویژگیهای قدرتمند Houdini 18.5 آشنا شوید و نحوه استفاده از ابزارهای سریع و کارآمد SOP Sparse Pyro برای FX با کیفیت را در هودینی بیاموزید. از ایجاد دود واقعی گرفته تا آتش سوزی باورنکردنی، Volume 1 ورکشاپ دو قسمتی Alasgar Hasanov آموزش جریان کار مورد نیاز برای ایجاد انواع شبیهسازی است. با digischool همراه باشید. Alasgar یک هنرمند ارشد FX با بیش از 6 سال تجربه کار با Houdini است. او یک نمای کلی از تمام گرهها و گردشهای کاری جدید...
متحرک سازی چرخه های پیاده روی موجودات در مایا
Gnomon – Animating Creature Walk Cycles in Maya چرخه پیاده روی بی نقص در مایا اصول اساسی در ایجاد یک چرخه پیاده روی بی نقص برای تولید وجود دارد که هر انیماتوری باید یاد بگیرد. با digischool همراه باشید. این ورکشاپ 3 ساعته توسط Stephen Cunnane ، انیماتور صنعت فیلم ، فرآیند ظریف و در عین حال پیچیده را در مورد ایجاد یک چرخه پیاده روی متقاعد کننده برای حیوانات چهار پا یا موجودات فانتزی در مایا نشان می دهد. ورکشاپ استفان انیماتورها را قادر میسازد تا از پوشش اصول اولیه آناتومی و توضیح چگونگی ساخت حرکات پیچیده مورد...