همه دوره ها
طراحی مفهومی ابرقهرمان برای فیلم و تلویزیون
Gnomon – SUPERHERO CONCEPT DESIGN FOR FILM & TV روند جریان کار خلق کاراکترهای سه بعدی برای فیلم با این ورکشاپ 2.5 ساعته توسط لوکا نمولاتو، نحوه ایجاد هنر مفهومی ابرقهرمانی با کیفیت حرفه ای برای فیلم و تلویزیون را بیاموزید. با digischool همراه باشید. لوکا با آموزش جریان کار آزمایش شده خود برای ایجاد طرح های کاراکتر خاص برای فیلم های پرفروش ، روند و تکنیک های شخصی خود را که در طی سال ها کار حرفه ای برای صنعت سرگرمی در حال اصلاح آنها بوده به اشتراک می گذارد. این ورکشاپ سطح متوسط در Daz Studio شروع...
آموزش کامل گردش کار Photogrammetry
Gnomon – Complete Photogrammetry Workflow تکنیک ها و دانش مورد نیاز برای اسکن اشیاء از دنیای واقعی به فضای مجازی اگر به دنبال آموزش گام به گام فرآیند کامل Photogrammetry حرفه ای هستید، این ورکشاپ 3.5 ساعته توسط مهندس ارشد پروژه های دیجیتال، چارلستون سیلورمن تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. این ورکشاپ عمیق ، تکنیک ها و دانش مورد نیاز برای اسکن اشیاء از دنیای واقعی به فضای مجازی را در اختیار شما قرار می دهد. با digischool همراه باشید. چارلستون ورکشاپ را با عکس شروع می کند و قبل از نمایش بخشی از پردازش تصویر از...
FX تخریب ساختمان کنترل شده در هودینی
Gnomon – CONTROLLED BUILDING DEMOLITION FX IN HOUDINI با تکنیکهای تخریب آشنا شوید. با این ورکشاپ آموزشی 5 ساعته توسط تیموچین اوزگر ، رئیس FX و برنده جایزه Mr. X ، نحوه ایجاد یک صحنه تخریب قابل هدایت هنری در هودینی را بیاموزید . با digischool همراه باشید. کل این ورکشاپ در داخل هودینی آموزش داده می شود. درک ابتدایی رابط کاربری هودینی تنها چیزی است که برای ادامه این آموزش ، از یک فایل صحنه خالی تا تخریب کامل، لازم است. استاد دوره تکنیکهای تخریب rigid-body (RBD) خود را با استفاده از Bullet Solver RBD نشان میدهد و...
آموزش ساخت سپر فوق العاده با جزئیات در بلندر
Create Super Detailed Shield In Blender Tutorial (Modeling, Texturing, Render) به اسطوره مدل سازی اسلحه و مدل های به سبک قرون وسطایی تبدیل شوید. در این آموزش نحوه مدل سازی اسلحه و همچنین تکنیک های زیادی را یاد خواهید گرفت. بنابراین دیگر نیازی به استفاده از برنامه Zbrush و substance نیست. با digischool همراه باشید. بعد از این آموزش به شما قول می دهم که در مدل سازی بلندر رشد خواهید کرد و اگر مبتدی باشید خیلی بهتر عمل خواهید کرد. شما می توانید تمام کارهای خود را با یک برنامه رایگان (بلندر) انجام دهید و کار خود را...
ساخت بطری اسپری محصول در بلندر | Blender
Blender 3D: Spray bottle Product Visualization مهارت های بلندر خود را به یک سطح کاملاً جدید ببرید! در این دوره آموزشی بلندر نحوه ساخته بطری اسپری واقعی را یاد می گیریم. این آموزش بسیار آسان است و برای مبتدیان مبلندر که تجربه بسیار کمی دارند ساخته شده است. با digischool همراه باشید. با این حال، از شما انتظار می رود که اصول اولیه مانند پیمایش در نمای دید ، نحوی از مقیاس ، چرخش ، ابزار حرکت و غیره را بدانید. در این آموزش، ما اصول مدل سازی ، بافت، نورپردازی و رندرینگ در بلندر را پوشش می دهیم...
بلندر 3. 0 | انیمیشن با Geometry Nodes
Blender 3. 0: Satisfying Geometry Nodes Animation ساخت انیمیشنهای رضایت بخش با Geometry Nodes در این دوره آمورشی Skillshare شما اصول اولیه Blender Geometry Nodes را خواهید آموخت. با digischool همراه باشید. شما خواهید فهمید که چگونه با استفاده از قدرت فضای کاری Blender “Geometry Nodes” یک انیمیشن شگفت انگیز ایجاد کنید. Smeaf شما را از طریق مقدمه ای بر فضای کاری و نمایش مختصری از نحوه کار Geometry Nodes راهنمایی می کند. پس از این، شما مستقیماً به پروژه دوره وارد میشوید و انیمیشن رضایت بخش رویه ای خود را با نرم افزار منبع باز و رایگان بلندر...
مقدمه ای بر ساخت مو با Ornatrix در مایا
Gnomon – Introduction to Grooming with Ornatrix in Maya ایجاد مو برای کارکتر ها و موجودات سه بعدی با در مایا این ورکشاپ مقدماتی همه چیزهایی را که برای ایجاد مو برای کاراکترها برای انیمیشن و رندر با استفاده از Ornatrix در مایا نیاز دارید، را آموزش میدهد. با digischool همراه باشید. Santhosh Koneru ، یک ژنرالیست سه بعدی ، تمام اصول اولیه و همچنین ابزارهای ضروری مورد نیاز برای تولید موهای واقعی را برای کاراکترها سه بعدی شما شرح می دهد. تمرکز این دوره آموزشی بر روی ایجاد موهای صورت برای شخصیتی است که در نهایت انیمشن خواهد...
مبانی آناتومی برای مجسمه سازان | Flippednormals
Flippednormals – Fundamental Anatomy for Sculptors (EN Subtitle) این دوره به شما کمک میکند تا آناتومی انسان را متفاوت ببینید. آناتومی بنیادی برای مجسمهسازان دورهای است که برای آموزش آناتومی به هر کسی که با مجسمهسازی ارگانیک کار میکند یا قصد کار با مجسمهسازی ارگانیک را دارد، خواه به عنوان یک هنرمند ، علاقهمند یا به عنوان یک حرفهای طراحی شده است. با digischool همراه باشید. درباره دوره در این دوره ما به محدودیتهای کپی کورکورانه کار خارج از کتابهای مرجع آناتومی نگاه میکنیم و بر سیستمی تمرکز میکنیم که به ما امکان میدهد به روشی به مطالعه آناتومی...
مدلسازی سه بعدی کاراکتر در مایا | Domestika
Domestika – Character Modelling in Maya (EN Subtitle) فرآیند مفهوم سازی و مدل سازی کاراکتر سه بعدی در مایا فرناندو آگیلرا، تصویرگر و هنرمند سه بعدی هرگز از کاوش در ابزارها و راه های جدید برای جان بخشیدن به کاراکتر هایش خسته نمی شود. هم برای تکالیف حرفهای و هم برای پروژههای شخصیتان، همیشه سعی کنید منابع را برای به دست آوردن نتایج بیعیب و نقص بهینه کنید. در این دوره آموزشی فرآیند مفهوم سازی و مدل سازی کاراکترها ، چندین ترفند برای کاهش زمان رندر و مدل سازی با استفاده از ابزارهای جدید Maya را فراتر از روشهای...