همه دوره ها
آموزش جامع Substance Painter | زیر نویس فارسی
Lynda – Substance Painter Essential Training آموزش جامع Substance Painter (آنلاین) این روزها، تقریباً هر استودیو بازی سازی و صنعتی از Substance Painter استفاده می کند و آن را به استانداردD برای ایجاد بافت، به ویژه برای رندر مبتنی بر فیزیکی (PBR) تبدیل کرده است.با digischool همراه باشید. Substance Painter استاندارد صنعتی برای ایجاد بافت سه بعدی یا 3D texture است مخصوصاً برای رندرهای بر مبنای فیزیک یا PBR) physically-based). در این دوره ، Wes McDermott نگاهی تازه به Substance Painter می اندازد و شما را از طریق یک پروژه اساسی ساخت بافت برای دارایی بازی در دنیای واقعی از ابتدا تا انتها در این مسیر همراهی میکند....
آموزش اصول Maya 2022 | زیرنویس فارسی
Lynda – Maya 2022 Essential Training آموزش اصول مایا 2022 (آنلاین) بیاموزید که در مایا 2022 مدل و انیمیشن سه بعدی با کیفیت بالا ایجاد کنید. این دوره شامل آموزش مهارت های اصلی در Maya مانند مدل سازی ، بافت ، رندر و انیمیشن در یک گردش کاری مبتنی بر پروژه در دنیای واقعی است. که به همان اندازه به فیلم ، موشن گرافیک و طراحی بازی همچنین به اصول اولیه مانند انتخاب و دستکاری اشیاء ، سازماندهی صحنه ها و شخصی سازی رابط کاربری نیز می پردازد. در مرحله بعد ، مدل سازی چند ضلعی ، ایجاد و...
مدلسازی مبلمان با 3ds Max و Marvelous Designer
Sofa Modeling “poltronafrau” Autodesk 3ds Max & Marvelous Designer تکنیک های مدلسازی حرفه ایه مبلمان را فرا بگیرید. در این دوره آموزشی نحوی مدلسازی کاناپه مدل poltronafrau LET IT BE را در 3ds Max و Marvelous Designer بطور کامل فرا خواهید گرفت. با digischool همراه باشید. تمامی روند مدلسازی بصورت کاملا دقیق با جزئیات بسیار زیاد آموزش داده میشود و شما با تمامی ترفندها و تکنیکهای آن آشنا می شود بطوری که با استفاده از آنها می توانید هر نوع مبلمانی را مدلسازی نمایید. ابتدا مدلسازی را در 3ds Max شروع میکنیم سپس برای اضافه کردن جزئیات پارچه مدل...
شیدینگ ، نورپردازی و رندر اتومبیل با 3ds Max + V-Ray
Skillshare – 3ds Max + V-Ray Car Shading, Lighting + Rendering Course تکنیک های ایجاد رندرهای فوتورئالیستی اتومبیل به دوره آموزش رندر سه بعدی اتومبیل خوش آمدید. در این دوره کامل یاد می گیریم که چگونه یک اتومبیل فوتورئالیستی را به طور کامل از ابتدا با 3ds Max و V-Ray رندر کنیم. با digischool همراه باشید. چه چیزی یاد خواهم گرفت؟ موضوعات زیاد، اما مهم ترین موضوعات عبارتند از: نحوه استفاده از منابع آنلاین رایگان برای شروع آسان. چگونه نرم افزار و رندر سه بعدی خود را مقداردهی اولیه کنیم. چگونه مدل ماشین خود را تهیه کنیم. نحوه استفاده...
مسترکلاس طراحی داخلی Vray 5 برای Sketchup | اتاق پذیرایی
Skillshare – Vray 5 for Sketchup Interior Masterclass | Living Room Design تکنیک های ایجاد رندرهایی حرفه ای را بیاموزید. به مستر کلاس طراحی داخلی با Vray 5 برای اسکچاپ خوش آمدید. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه رندرهایی حرفه ای را از ابتدا با استفاده از Sketchup، Vray و Profile Builder ایجادکنید.با digischool همراه باشید. ابتدا مدلسازی را در Sketchup شروع می کنیم و یاد می گیریم که چگونه اتاق خود را از یک فایل DWG وارد آن کرده و شروع به ساخت کنیم. سپس فضای اتاق نشیمن خود را با استفاده از مدل های...
آموزش کامل ساخت خز شیر در هودینی
CGcircuit – Grooming Lion Fur in Houdini آشنایی کامل با نحوی ساخت خز در هودینی در این دوره آموزشی یاد میگیرید که چگونه خز یا موی واقعی را از نقطه نظر تولید در هودینی بسازد. ما به نحوه ایجاد منحنی های راهنما برای تمام طول های مو خواهیم پرداخت. با digischool همراه باشید. استفاده از تکنیک های مختلف از مژه های کوتاه تا یال بلند را آموخته و یاد خواهید گرفت که چگونه از طریق مش پوست برای رشد ، گروهایی از خز را ایجاد کنید و چگونه ماسک ها را رنگ کنید و مقادیر را با استفاده از...
تکسچرینگ کاراکترها در اتودسک مایا با آرنولد
Skillshare — Texturing characters in Autodesk Maya with Arnold آشنایی کامل با تکسچرینگ کاراکترها در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از موتور رندر آرنولد در مایا ، شیدرها و تکسچرینگ را برای کاراکترهای سه بعدی ایجاد کنید ، با digischool همراه باشید. تکسچرینگ به شما این امکان را می دهد که متریال قابل باوری را برای پوست، چشم و موهای شخصیت خود بسازید. برای این کلاس به یک کپی از Maya، 2017 یا بالاتر و کمی تجربه ایجاد بافت در فتوشاپ نیاز دارید. Yone شما را در فرآیند انتخاب کاراکتری که از متریالهای قدیمی...
آموزش کامل پایپلاین ساخت کاراکتر برای بازی
Udemy — 3D Game Character Creature – Full Complete Pipeline آشنایی کامل با پایپلاین خلق کاراکتر برای بازی آموزش مدل سازی ، مجسمه سازی و تکسچرینگ یک کاراکتر با استفاده از Zbrush، Maya، Substance Painter، Photoshop، Unreal در طول این دوره، بر روی ایجاد یک کاراکتر آماده برای بازی ویدیویی تمرکز خواهیم کرد و قرار است کاراکتر جالبی را زنده کنیم. تمام مراحل ساخت کاراکتر های بازی را از طراحی، تناسب، آناتومی تا کل پایپلاین تا زمانی که به کاراکتر آماده تولید برسیم را فرا خواهید گرفت . ما بطور دقیق به ایجاد high poly، low poly، retopologized، UV...
آناتومی یک عکس با Justin James Muir
Anatomy of an Image By Justin James Muir با جزئیات تنظیمات نورپردازی و تکنیک های متعادل کردن نورهای متعدد آشنا شوید. به جاستین جیمز مویر بپیوندید تا او تکنیکهای ساخت تصاویر خود را به شما آموزش دهد. در این سه مجموعه جاستین شما را با جزئیات تنظیمات نورپردازی خود و تکنیک هایی که برای متعادل کردن نورهای متعدد استفاده می کند و در عین حال نحوی تقویت نور طبیعی یا موجود محیط راهنمایی می کند. او شما را گام به گام در فرآیند تصمیمگیری برای هر تصویر راهنمایی میکند و سپس با تفکیک کامل هر ویرایش را دنبال...