همه دوره ها
تکسچرینگ صورت کاراکتر در Substance Painter
Flippednormals – Character Face Texturing in Substance Painter دانش تکسچرینگ کاراکتر خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه چهره یک کاراکتر را از ابتدا تکسچر کنید! گردش کار کامل را از اولین حرکت قلم مو تا آخرین ترفندهای شیدر پوست بیاموزید. با digischool همراه باشید. در پایان این دوره، میتوانید با استفاده از تکنیکهای ساده و قدرتمند، کاراکتر های خود را تکسچر کنید. ما منحصراً روی صورت تمرکز خواهیم کرد زیرا معمولاً پیچیده ترین و مهم ترین قسمت است. این به ما امکان میدهد در مورد موضوعاتی مانند کانتورینگ صورت،...
مقدمه ای بر Substance Painter از Flippednormals
Flippednormals – Introduction to Substance Painter آموزش کامل Substance Painter در این دوره آموزشی به نام مقدمه ای بر Substance Painter، همه چیزهایی را که برای شروع کار با Substance Painter نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. با digischool همراه باشید. بخش اول شما را با ابزارهای رایج آشنا میکند و در قسمت دوم، یک دارایی واقعی را تکسچر میکنیم. ما همچنین روشهای ضروری تکسچرینگ را پوشش میدهیم، و به شما کمک میکند تا یک گردش کار مناسب را ایجاد کنید که میتوانید برای تکسچرینگ هر چیزی از آن استفاده کنید. تدریس شده توسط هنرمندان ارشد تکسچرینگ مربیان شما به...
مجسمه سازی موجودات خارق العاده با ZBrush (زیبراش)
Domestika – Digital Sculpture of Fantastic Creatures with ZBrush خلق کاراکتر های خارق العاده تکنیکها و روشهای جایگزین مدلسازی سهبعدی برای ایجاد یک کاراکتر به نام kraken را بیاموزید . با digischool همراه باشید. در دنیای مدلسازی سهبعدی ، متخصصان نه تنها به فیگورهای انسان ، بلکه به موجودات یک فیلم علمی تخیلی یا بازی ویدیویی نیز جان میبخشند. لوئیس گایوسو – ژنرالیست سه بعدی – متخصص در خلق کاراکتر های خارق العاده است و بیش از 15 سال تجربه به عنوان یک هنرمند دیجیتال دارد و از سال 2014 به طور کامل به طراحی موجودات مشغول است و...
طراحی کاراکتر سه بعدی: از ترسیم تا مدل سازی
Domestika – 3D Character Design: From Drawing to Modeling کانسپب کاراکتر منحصر به فرد قبل از اینکه با ZBrush و Maya به کاراکترها عمق و حجم بدهید، با ایجاد شخصیت اصلی خود در فتوشاپ، بعد جدیدی به کاراکترها بدهید. با digischool همراه باشید. به تصویر کشیدن شخصیت یک کاراکتر هنگام رندر سه بعدی با تخیل و یک طرح دو بعدی شروع می شود. سگون سامسون، هنرمند توسعه بصری خودآموخته و مشتاق ایجاد کاراکترهای جذابی است که با مخاطبان خود ارتباط برقرار میکنند. او با استودیوهای متعددی از جمله Triggerfish Animation، Dreamcast Animation و Sunrise Productions کار کرده است. کشف...
تکسچرینگ کاراکترها برای بازیها با طراح ارشد Insomniac
Flippednormals – Texturing Characters for Games نگاهی منحصر به فرد به نحوی ساخت یک کارکتر در این آموزش همه چیزهایی را که برای تکسچرینگ کاراکترهای رده بالا برای بازیها باید بدانید را یاد خواهید گرفت. با digischool همراه باشید. Gavin شما را در تمام مراحل راهنمایی میکند و شما را در این سفر برای تبدیل شدن به یک هنرمند پشتیبانی می نماید. تقریباً 4 ساعت آموزش با کیفیت در این مجموعه وجود دارد که همه چیزهایی را که برای شروع کار با تکسچرینگ برای کارکتر بازی ها باید بدانید را پوشش می دهد. بیاموزید که چگونه شخصیت خود را...
آموزش مدلسازی کاراکترها برای بازی با طراح ارشد Insomniac
Flippednormals – Modeling Characters for Games نگاهی منحصر به فرد به نحوی ساخت یک کارکتر در این آموزش هنری برای بازیسازی ، همه چیزهایی را که برای مدلسازی کاراکترهای رده بالا برای بازیها نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.با digischool همراه باشید. Gavin شما را در تمام مراحل همراهی می کند و شما را در سفری برای تبدیل شدن به یک هنرمند در بازیسازی بهتر راهنمایی می کند. بیش از 5 ساعت آموزش با کیفیت در این مجموعه وجود دارد که همه چیزهایی را که برای شروع مدلسازی برای بازی ها باید بدانید را پوشش می دهد. طراحی کاراکتر یکی...
آموزش FX پیشرفته آب در هودینی (Houdini) با هنرمند ILM
Rebelway – Advanced Water FX in Houdini by ILM Artist آموزش عمیق پایپلاین FX سیالات در این دوره حرفه ای یازده هفته ای هودینی از Rebelway مهارت های خود را در WATER FX گسترش دهید. Water FX در Houdini می تواند یکی از چالش برانگیزترین سبک های شبیه سازی FX باشد که باید به آنها مسلط شد.با digischool همراه باشید. در این دوره، جوری برایان، هنرمند ارشد FX در ILM، اسرار خود را برای خلق آثار خالق العاده و چشمگیر درون هودینی به اشتراک می گذارد. هودینی استاندارد طلایی برای شبیه سازی سیالات و آب واقعی است. در این...
ساخت داراییها برای بازیها Vol. 1
Gnomon – Creating Props for Games Vol. 1 مدلسازی لوازم برای بازی ها ایجاد داراییها برای پروژههای بازی بصورت ریل تایم ، بصریتر و سادهتر از همیشه شده است. با تقسیم کل فرآیند به بخشهایی که به راحتی قابل هضم هستند، میتوانیم روی مهمترین بخشهای فرآیند خلاقیت تمرکز کنیم و در عین حال غیرمخرب باقی بمانیم و تا پایان بیک نهاییمان به پیشرفتها در پروژه ادامه دهیم . با digischool همراه باشید. در این ورکشاپ ساخت لوازم برای بازی ها، هنرمند ارشد طراحی محیط ، نیک رینولدز، هر مرحله از فرآیند را بررسی کرده و از اصول اولیه شروع...
تکنیک های ترکیب دیجیتال ( Composition ) برای انیمیشن های سه بعدی
DOMESTIKA – Digital Composition Techniques for 3D Animation با فرآیند ترکیب دیجیتال ( Composition ) آشنا شوید تا به کار خود یک پایان حرفه ای ببخشید. هنگام ایجاد یک انیمیشن، فرآیند ترکیب بندی ( اگرچه ( Composition ) اغلب نادیده گرفته می شود ) بخش مهمی از فرآیند تولید است و تسلط بر این فرآیند اجازه می دهد تا یک پایان بسیار حرفه ای در انیمیشن های سه بعدی داشته باشید. روبرتو پویگ – هنرمند موشن گرافیک با بیش از 15 سال تجربه – پروژه هایی را برای مشتریانی مانند CBC Sports، BBC Entertainment، Discovery Networks، Cbeebies و بسیاری...