Lynda – ZBrush Essential Training
آموزش جامع ZBrush (زیبراش) (آنلاین)
ZBrush مدل سازی سه بعدی، بافت و نقاشی را در یک گردش کار مجسمه سازی دیجیتال ترکیب می کند. ویژگی های زیبراش را فرابگیرد و نحوه استفاده از آنها را در پروژه های واقعی ببینید.با digischool همراه باشید.
در این دوره آموزشی استاد دوره Ryan Kittleson نحوه ساخت فرم های اصلی با مش، مجسمه سازی جزئیات با براشها، رنگ آمیزی مدل ها ، تکسچرینگ و رندر نتایج با استفاده از پایپلاین پروژه در سطح حرفه ای را نشان می دهد.
سلام ، من رایان کیتلسون هستم و خوشحالم که شما را با آموزش ضروری ZBrush آشنا می کنم. این دوره کاملاً از ابتدا بازنویسی شده است تا بهترین مقدمه برای Zbrush باشد که یک مبتدی می تواند بدست آورد.
من رابط کاربری را به نوعی مرور می کنم که به شما کمک می کند سریعتر مجسمه ها و مدل ها را ایجاد کنید. من کل پایپلاین مدل را شروع می کنم ، شروع با ساخت فرم های اساسی ، پالایش جزئیات و رنگ آمیزی بافت ، همراه با نمایش تمام ویژگی هایی که بیشتر استفاده می کنم.
من 12 سال است که از ZBrush استفاده می کنم و در آن زمان ، روش های بسیار کارآمدی برای کار پیدا کرده ام که با شما به اشتراک می گذارم. ویژگی های جدیدی که اخیراً اضافه شده است نیز وجود دارد که من آنها را پوشش خواهم داد .
به طوری که شما می توانید هر آنچه برای ساختن یک کار واقعا شگفت انگیز نیاز دارید را داشته باشید. من از شروع کار هیجان زده ام و امیدوارم شما هم باشید. بنابراین بیایید با ZBrush Essential Training مجسمه سازی کنیم.
سر فصلهای دوره :
- استفاده از primitives
- کار با سطوح subdivision
- مجسمه سازی با براشها در زیبراش
- استفاده از متریالها
- ایجاد و ترکیب چند گروه
- ایجاد مدل های voxel با Dynamesh
- ویرایش مش با براش ZModeler
- کار با ZRemesher در زیبراش
- جابجایی، مقیاس گذاری و چرخش اشیا
- نقاشی روی یک مدل
- استفاده از نقشه های بافت در زیبراش
- مجسمه سازی و رنگ آمیزی UVS
- استفاده از حالت تقسیم صفحه در زیبراش
برای دیدن این آموزش به قسمت برنامه آموزشی بروید.
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 103
- فایل تمرین 1
- مدت زمان +6 ساعت
- سطح All levels
- زبان زیر نویس فارسی
- سال 2021
- زیرنویس دارد
-
1- مقدمه
-
2- شروع سریع ZBrush
-
3- مجسمه سازی
-
4- استفاده از ابزارها و ابزارهای فرعی
-
5- ساخت مدل با ZSpheres
-
6- انتخابها ، ماسک کردن و Polygroups
-
7- استفاده از براش ZModeler
-
8- استفاده از Subdivision
-
9- استفاده از DynaMesh
-
10- استفاده از Sculptris Pro
-
11- Paint و Materials و Texture Maps
-
12- ویرایش مدل ها
- حذف بخشی از یک مدل
- قرینه سازی مدل
- کار با ClayPolish
- نقاشی با آلفا
- استفاده از براش های Clip and Trim
- بستن تمام سوراخ ها
- برگرداندن و دوبل کردن سطوح
- استفاده از دفورمرها
- استفاده از Morph Targets
- تنظیم رنگ
- تخریب مدلها
- نحوه مجسمه سازی و نقاشی روی UV
- استفاده از EdgeLoop
- استفاده از Paint Fade
- استفاده از ZRemesher
- طرح ریزی جزئیات
-
13- تجسم و تحلیل مدل ها
-
14- صادرات کار از ZBrush
-
15- نتیجه
-
16- فایل تمرین
4 نظر
سلام
ممنون این همه زحمت میکشید ولی چرا لینک دانلود نمیزارید برای یکسری؟ من تمایلی ندارم آنلاین این شکلی ببینم
با سلام
آموزشهای زیرنویس فارسی تنها از طریق سایت قابل مشاهده هستند و آموزشهای دانلودی بصورت فایل فشرده یا rar هستند که امکان دانلود دارند
لطفا جزئیات را در بخش راهنمای سایت مطالعه فرمایید
با تشکر
سلام فایل ۲۵ ام “کار با ابزار های فرعی” مشکل داره و کامل پخش نمی شه ممنون میشم رسیدگی کنید.
سلام
بررسی شد مشکلی ندارد مجددا تست نمایید.