بافت و متریال
گنجینه آموزشی ساخت مو نسل جدید با XGEN | زیرنویس
XGEN hair treasure book-Huang Huifeng next generation آشنایی کامل با نحوی ساخت مو در XGEN این آموزش تعداد زیادی تجربه تولید پروژه و کاوش عمیق در ساخت مدل موی خاص را آموزش میدهد. با digischool همراه باشید. کاوش عمیق در سه حالت متداول ایجاد مو: حالت Spline، حالت Groom و حالت تعاملی IGS، کل پروژه آموزش عملی است، که از صفر به ماژول مو وارد شده و شما را با برخی از برنامه های کاربردی بیان پیشرفته و تکنیک های رندر برای ایجاد مو آشنا میکند. این یک آموزش تخصصی مو XGEN است که توسط مدرس Huang Huifeng تدریس میشود. این...
آموزش اصول Substance Designer | زیرنویس فارسی
Substance Designer Essential Training آموزش اصول Substance Designer (آنلاین) Substance Designer ابزاری قدرتمند و مبتنی بر رویه برای ایجاد بافت برای هنر و بازی های سه بعدی است. این دوره طراحی شده است تا یک نمای کلی از برنامه Substance Designer 2020 به هنرمندان بافت ارائه دهد. اگر تازه وارد هستید، این دوره می تواند به شما کمک کند به سرعت شروع به ایجاد بافت های خود کنید. اگر شما یک هنرمند باتجربه هستید که می خواهید یک برنامه جدید را به جعبه ابزار خود اضافه کنید ، این دوره مقدار زیادی از مطالب عمیق را برای این کار فراهم...
آموزش جامع Substance Painter | زیر نویس فارسی
Lynda – Substance Painter Essential Training آموزش جامع Substance Painter (آنلاین) این روزها، تقریباً هر استودیو بازی سازی و صنعتی از Substance Painter استفاده می کند و آن را به استانداردD برای ایجاد بافت، به ویژه برای رندر مبتنی بر فیزیکی (PBR) تبدیل کرده است.با digischool همراه باشید. Substance Painter استاندارد صنعتی برای ایجاد بافت سه بعدی یا 3D texture است مخصوصاً برای رندرهای بر مبنای فیزیک یا PBR) physically-based). در این دوره ، Wes McDermott نگاهی تازه به Substance Painter می اندازد و شما را از طریق یک پروژه اساسی ساخت بافت برای دارایی بازی در دنیای واقعی از ابتدا تا انتها در این مسیر همراهی میکند....
آموزش اصول Maya 2022 | زیرنویس فارسی
Lynda – Maya 2022 Essential Training آموزش اصول مایا 2022 (آنلاین) بیاموزید که در مایا 2022 مدل و انیمیشن سه بعدی با کیفیت بالا ایجاد کنید. این دوره شامل آموزش مهارت های اصلی در Maya مانند مدل سازی ، بافت ، رندر و انیمیشن در یک گردش کاری مبتنی بر پروژه در دنیای واقعی است. که به همان اندازه به فیلم ، موشن گرافیک و طراحی بازی همچنین به اصول اولیه مانند انتخاب و دستکاری اشیاء ، سازماندهی صحنه ها و شخصی سازی رابط کاربری نیز می پردازد. در مرحله بعد ، مدل سازی چند ضلعی ، ایجاد و...
شیدینگ ، نورپردازی و رندر اتومبیل با 3ds Max + V-Ray
Skillshare – 3ds Max + V-Ray Car Shading, Lighting + Rendering Course تکنیک های ایجاد رندرهای فوتورئالیستی اتومبیل به دوره آموزش رندر سه بعدی اتومبیل خوش آمدید. در این دوره کامل یاد می گیریم که چگونه یک اتومبیل فوتورئالیستی را به طور کامل از ابتدا با 3ds Max و V-Ray رندر کنیم. با digischool همراه باشید. چه چیزی یاد خواهم گرفت؟ موضوعات زیاد، اما مهم ترین موضوعات عبارتند از: نحوه استفاده از منابع آنلاین رایگان برای شروع آسان. چگونه نرم افزار و رندر سه بعدی خود را مقداردهی اولیه کنیم. چگونه مدل ماشین خود را تهیه کنیم. نحوه استفاده...
مسترکلاس طراحی داخلی Vray 5 برای Sketchup | اتاق پذیرایی
Skillshare – Vray 5 for Sketchup Interior Masterclass | Living Room Design تکنیک های ایجاد رندرهایی حرفه ای را بیاموزید. به مستر کلاس طراحی داخلی با Vray 5 برای اسکچاپ خوش آمدید. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه رندرهایی حرفه ای را از ابتدا با استفاده از Sketchup، Vray و Profile Builder ایجادکنید.با digischool همراه باشید. ابتدا مدلسازی را در Sketchup شروع می کنیم و یاد می گیریم که چگونه اتاق خود را از یک فایل DWG وارد آن کرده و شروع به ساخت کنیم. سپس فضای اتاق نشیمن خود را با استفاده از مدل های...
تکسچرینگ کاراکترها در اتودسک مایا با آرنولد
Skillshare — Texturing characters in Autodesk Maya with Arnold آشنایی کامل با تکسچرینگ کاراکترها در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از موتور رندر آرنولد در مایا ، شیدرها و تکسچرینگ را برای کاراکترهای سه بعدی ایجاد کنید ، با digischool همراه باشید. تکسچرینگ به شما این امکان را می دهد که متریال قابل باوری را برای پوست، چشم و موهای شخصیت خود بسازید. برای این کلاس به یک کپی از Maya، 2017 یا بالاتر و کمی تجربه ایجاد بافت در فتوشاپ نیاز دارید. Yone شما را در فرآیند انتخاب کاراکتری که از متریالهای قدیمی...
آموزش کامل پایپلاین ساخت کاراکتر برای بازی
Udemy — 3D Game Character Creature – Full Complete Pipeline آشنایی کامل با پایپلاین خلق کاراکتر برای بازی آموزش مدل سازی ، مجسمه سازی و تکسچرینگ یک کاراکتر با استفاده از Zbrush، Maya، Substance Painter، Photoshop، Unreal در طول این دوره، بر روی ایجاد یک کاراکتر آماده برای بازی ویدیویی تمرکز خواهیم کرد و قرار است کاراکتر جالبی را زنده کنیم. تمام مراحل ساخت کاراکتر های بازی را از طراحی، تناسب، آناتومی تا کل پایپلاین تا زمانی که به کاراکتر آماده تولید برسیم را فرا خواهید گرفت . ما بطور دقیق به ایجاد high poly، low poly، retopologized، UV...
طراحی کاراکتر و مجسمه سازی برای کانسپت
Gnomon – Character Design and Sculpting for Concept by Josh Herman با ماهیت طراحی و مدل سازی مفهومی آشنا شوید. در این ورکشاپ از Gnomon ، کارگردان کاراکتر آرتیست، جاش هرمان، فرآیند طراحی کاراکتر و مدلسازی کاراکتر سه بعدی خود را از یک مفهوم اولیه تا یک رندر نهایی پوشش میدهد با digischool همراه باشید. با شروع کاوش در ZBrush و Photoshop در حالی که جاش این مفهوم را توسعه میدهد، به سرعت ایدههایی را بررسی میکند که به او اجازه میدهد به یک جهت مناسب طراحی کاراکتر برسد. با بازگشت به ZBrush برای توسعه بیشتر، او در مورد...