بافت و متریال
طراحی کاراکتر فضانورد | Substance Painter | ZBrush
Stargazer: Character Design Tutorial این دوره ، آموزش طراحی شخصیت های علمی تخیلی و آموزش تمامی تکنیکهای آن برای هنرمندان تازه کار و متوسط و همچنین هنرمندان مفهومی است که در نرم افزار های ZBrush ، Marvelous Designer ، Substance Painter و Marmoset آموزش داده می شود. این آموزش 2 ساعته شامل موارد زیر است: ساخت مش پایه کاراکتر در Character Creator مقدمه طراحی لباس در Marvelous Designer تکنیک های مجسمه سازی سطوح سخت در Zbrush مروری بر تکیچرینگ در Substance Painter رندر در Marmoset Toolbag همراه با آموزش ، بسته ای شامل دویست Sci-Fi Alpha & Maps...
مدلسازی و تکسچرینگ ربات قدیمی در مایا و Substance Painter
Model and texture old Robot in Maya and Substance Painter این دوره به شما می آموزد که چگونه در Autodesk Maya به روشی بسیار ساده مدلسازی کنید.در این دوره همچنین مقدمات مایا را یاد خواهیم گرفت. همچنین می توانید میانبرهای اصلی صفحه کلید را در مایا بیاموزید. و روش ویرایش UV را بصورت خودکار و حرفه ای می آموزید. همچنین نحوه صادرات اقلام به برنامه های دیگر مانند substance pinter و … را نیز یاد میگیرید.شما همچنین substance pinter ، قوی ترین برنامه تکسچرینگ و نحوه برخورد با ابزارهای آن را با جزئیات بیشتر فرا خواهید گرفت....
ساخت چشم واقعی در Maya و Mari
Gumroad – Creating Realistic Eye in CG 2.0 by Tom Newbury in Maya and Mari در این آموزش مراحل کامل ساخت چشم واقع گرایانه را در در Maya و Mari مرور می کنیم ، که شامل مدل سازی ، texturing و look development است. من همچنین چشم را با صورت انسان ادغام می کنم که در آن به شما نشان می دهم چگونه بافت های خود را دوباره بالانس کنید . اینها همه اقدامات اساسی در ایجاد چشم واقع بینانه است. این دوره بیش از 3.5 ساعت آموزش را شامل می شود که در هر قسمت فرآیند هر...
ساخت استایل کاراکتر زن | ZBrush | Maya
CREATING A STYLIZED FEMALE CHARACTER Zbrush | Marvelous | Designer | Arnold | Mari | Maya در این آموزش Senior Character | Creative Modeler ، Crystal Bretz به شما تمامی جریان کاری برای ساخت یک شخصیت زن را نشان می دهد . او با استفاده از یک طرح مفهومی تهیه شده توسط Angel Ganev ، کل فرآیند تبدیل یک مفهوم 2D به یک شخصیت سه بعدی را به اشتراک می گذارد. این گردش کار شامل تکنیک های مورد استفاده برای مدل سازی ، بافت ، Groom و Lookdev است. اولین مبحث در این آموزش نحوه شروع و برنامه...
آموزش رندر واقع گرایانه کاراکتر Mulan
Liu yifei likeness as Mulan for Photorealistic rendering این آموزش توسط Jungwon Park ، هنرمند ارشد LookDev از کره جنوبی ، با سالها تجربه در زمینه بازی ، فیلم و تولیدات تلویزیون تدریس می شود. او به عنوان توسعه دهنده بسیاری از بازی ها از جمله “AION” ، “Lineage” و “Blade and Soul” فعالیت کرده است. در این آموزش می آموزید که چگونه یک پوست واقعی ایجاد و از روش رندر با کیفیت بالا برای مدل های سه بعدی استفاده کنید. در آموزش با تکنیک های دقیق مدل سازی و کل روند look development برای فیلم آشنا می...
دوره آموزشی یادگیری نرم افزار 3ds Max 2020 | زیرنویس فارسی
دوره آموزشی یادگیری نرم افزار 3ds Max 2020 برای دیدن رایگان ادامه آموزشها به قسمت فیلمهای آموزش بروید. 3ds Max به خاطر تطبیق پذیری و سهولت استفاده، به عنوان یک بسته خلق محتوای دیجیتال پیشرو شناخته میشود. چه شما به دنبال تجسم طراحیهای CAD، ساختن assetsهای بازی، و یا ایجاد تصاویر متحرک هستید، در نتیجه قدرت و انعطافپذیری لازم برای برآورده کردن نیازهای خلاقانه شما را دارد. یاد بگیرید که از نقاط قوت 3ds Max در مدلسازی، انیمیشن، و رندر، در این دوره آموزشی مقدماتی استفاده کنید. مدرس Aaron F. Ross شما را از طریق اصول مشترک تری دی مکس...
کار با Substance Painter برای اولین بار با زیرنویس فارسی
جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید "برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید" مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦
مدلسازی و تکسچر توپ تنیس در Maya و Keyshot با زیرنویس فارسی
جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید "برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید" مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦
تکسچرینگ تانک BTR 90 در نرم افزار 3Dsmax و substance painter و UE4
تکسچرینگ تانک BTR 90 در نرم افزار 3dmax و سابستنس و UE4 در این فیلم آموزشی تکنیکهای تکسچرینگ تانک BTR 90 در نرم افزار 3dmax و substance painter به شما علاقمندان آموزش داده می شود . ابتدا اقدام به unwrap کردن تانک در 3dmax می نماییم سپس در substance painter شروع به ساخت بافت و جزئیات تکسچرینگ می کنیم و به UE4 منتقل می کنیم با digischool همراه باشید. قسمت اول برای دیدن رایگان ادامه آموزشها به قسمت فیلمهای آموزش بروید. Allegorithmic’s Subject Painter ابزاری فوق العاده قدرتمند برای نقاشی سه بعدی است. می توان آن را به نسخه سه بعدی فتوشاپ Adobe...