بافت و متریال
آموزش تکنیکهای Shading در Houdini شماره 2 از Cgforge
Cgforge – Houdini Shading Techniques 2 ادغام گردش کار موثر در Texture-Painting را فرا بگیرید. Shading Techniques II دوره ای است که چگونگی ترکیب موثر گردش کار با Texture-Painting را در Houdini بررسی می کند. دوره با بررسی جوانب مثبت و منفی گردش کار UV / Bitmap آغاز می شود و با بررسی مهمترین تکنیکهای UV این ایده ها را دنبال می کند. از صحنه برج جادوگر ، ما حال با یک مدل جمجمه تمرین خواهیم کرد. پس از UV ، ما جمجمه را به Substance Painter می بریم و درباره ملاحظات و توصیه های تصمیم گیری در مورد...
آموزش تکنیکهای Shading در Houdini شماره 1 از Cgforge
Cgforge – Houdini Shading Techniques 1 استراتژی ها و گردش کارهای تکسچرینگ خود را بهبود ببخشید. Shading Techniques I اولین دوره از مجموعه ای است که حول یادگیری تکنیک های اساسی texturing و shading در Houdini می چرخد. گردش کار ارائه شده در بخش اول بر روی tri-planar projections ، تخصیص متریال و منابع تکسچرها تأکید دارد. Redshift برای رندر استفاده می شود ، اما فرقی نمی کند که از موتور رندر متفاوتی استفاده می کنید زیرا تمام اصول اصلی رعایت می شوند. علاوه بر این ، ما همچنین یک صحنه برج جادوگر را برای تمرین داریم! این محیط...
آموزش مبانی Blender بخش سوم : Texturing و Shading
CG Fast Track – Blender Fundamentals Vol. 3 – Texturing and Shading در این مجموعه texturing و shading در Blender را فرا خواهید گرفت. آماده هستید که مهارت های Eevee خود را به سطح بعدی برسانید؟ با داشتن بنیادی مستحکم در اصول texturing و shading حرفه ای ، می توانید به این هدف دست یابید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با این تکنیک ها جهان های سازگار و باورپذیری ایجاد کنید. با digischool همراه باشید . قسمت 1 با داشتن یک مسیر آموزشی مناسب ، یادگیری texturing و shading را شروع میکنید. تکنیک های مهم از جمله ساخت...
آموزش مبانی Blender بخش دوم : UV ها
CG Fast Track – Blender Fundamentals Vol. 2 – UVs در این مجموعه شما نحوی کار با UV ها در Blender را کشف خواهید کرد. UV ها اولین قدم برای استفاده از تکسچرها در مدل های شما هستند. آنها اغلب می توانند سخت تر از حد نیاز باشند. ما این مجموعه را حول یک گردش کار ساده طراحی کردیم که unwrap مدل های سه بعدی شما را آسان می کند. با digischool همراه باشید . قسمت 1 این مجموعه گردش کاری ارائه می دهد که می تواند برای بیشتر اشیا سه بعدی استفاده شود ، هرچقدر هم پیچیده باشد. در...
آموزش ساخت کاراکتر خاص برای مبتدیان با Abraham Leal
Udemy – BEGINNER’s GUIDE to Stylized Character Creation for Games بیاموزید که از ابتدا تا انتها یک کاراکتر کامل را بصورت ریل تایم ایجاد کنید. اگر شما یک مبتدی کامل هستید و به دنبال دوره ای می گردید که به شما یاد دهد چگونه یک کاراکتر بازی بصورت ریل تایم بسازید و همه فرم های مجسمه سازی ، retopology و بافت یک کاراکتر بازی را پوشش دهد ، به ویژه نوع خاصی از کاراکتر ها را این دوره برای شما مناسب است. در واقع شما یاد خواهید گرفت که از ابتدا تا انتها یک کاراکتر کامل را بصورت ریل...
ساخت وسایل پر جزئیات برای بازی با Dylan Abernethy
Gumroad – Creating Detailed Props for Games by Dylan Abernethy in Maya این آموزش به شما میاموزد سریعتر و کارآمدتر مدلسازی کنید. ساخت وسایل با جزئیات بالا همیشه یک چالش است اما امکان قصه گویی بی نهایت هنری را فراهم می کند. در این آموزش Dylan Abernethy ، مزایای استفاده از Zbrush در ترکیب با Maya (یا موارد مشابه) برای ایجاد مدل هایی با سطوح سخت همراه با روند اضافه کردن کاراکتر و داستان به مدل را از طریق فرآیند ساخت داخل نرم افزار Substance Painter نشان می دهد. این که آیا شما یک هنرمند ، دانشجو ، علاقمند...
ورکشاپ ساخت یک موجود فانتزی از Gnomon
Gnomon Workshop – CREATING A FANTASY CREATURE 3D CHARACTER CREATION IN ZBRUSH AND MAYA ایده های جدید را کشف کنید و ساخت کامل یک موجود 3D را از ابتدا تا انتها بیاموزد. از طریق این ورکشاپ از Gnomon ایده های خود را با نکات و ترفندهایی درباره گردش کار توسط هنرمند VFX ، بابک بینا ، به تصاویر کاملاً سه بعدی تبدیل کنید. استاد این دوره با بیش از یک دهه تجربه کار در فیلم ، تلویزیون و پروژه هایی از جمله Avengers Infinity War ، Guardians of the Galaxy و Game of Thrones ، گردش کار و تکنیک...
ساخت دارایی خاص برای بازی با Florian Neumann در Maya
Artstation – Stylized Game Asset by Florian Neumann In Maya از ایده اولیه تا مدلسازی و تکسچرینگ و Uvs و رندر نهایی بطور کامل توضیح داده می شود. در این دوره آموزشی نحوی ساخت دارایی بازی با استفاده از نرم افزارهای Maya و Substance Painter و Marmoset را فرا میگیرید. از ایده اولیه تا مدلسازی و تکسچرینگ و Uvs و رندر نهایی بطور کامل توضیح داده می شود. استاد این دوره Florian Neumann است که یک هنرمند 3D برای Videogames می باشد او روی عناوین مختلفی مانند Forza Horizon 4 ، Overwatch ، Farming Simulator 2019 و موارد...
آموزش روند کامل مدلسازی و تکسچرینگ صندلی قدیمی از gumroad
Old Chair Full Creation Process در این آموزش تکنیک های مختلفی ، برای ساخت و مدلسازی صندلی و آبجکتهای مشابه را فرا خواهید گرفت. در این دوره آموزشی با نحوی مدلسازی ، متریال و تکسچرینگ و در نهایت رندر نهایی مجموعه ای از صندلی های قدیمی آشنا خواهید شد .با digischool همراه باشید. این آموزش مناسب هنرمندانی است که در مدل سازی ، مجسمه سازی و unwrapping و baking و texturing و شبیه سازی پارچه تجربه دارند. این یک فرآیند ساخت کامل است ، که می توانید از آن گردش کار را یاد بگیرید. در این دوره از نرم افزارهای...