بافت و متریال
آموزش ساخت کاراکتر PBR برای بازی با Marc Brunet
Cubebrush – PBR Character For Games آموزش مراحل ساخت کاراکتر PBR برای بازی این دوره آموزشی تمام مراحل ساخت ، روند کاری و تکنیکهای لازم برای ساخت یک Character با تکسچرهای PBR برای بازی را از مرحله ایجاد مدل اولیه در Maya و مجسمه سازی High Poly در ZBrush ، ریتوپولوژی در topogun و بیک و تکسچرینگ در Subsance Painter و در آخر نمایش ریل تایم در Marmoset Toolbag را شامل میشود. این آموزش توسط کاراکتر آرتیست مارک برونت ، آموزش داده می شود. با digischool همراه باشید. | INTRODUCTION | Here’s my latest tutorial – the biggest...
آموزش طراحی Character به سبک پینت دستی برای بازی
Cubebrush – 3D Hand-painted Character For Games آموزش مراحل ساخت کاراکتر برای بازی این دوره آموزشی تمام مراحل ساخت Character بازی با سبک پینت دستی از مرحله ایجاد مدل اولیه در Maya و مجسمه سازی High Poly در ZBrush ، ریتوپولوژی در topogun و بیک در XNormal و رنگ آمیزی تکسچرینگ در 3D coat و در آخر نمایش ریل تایم در Marmoset Toolbag را شامل میشود. این آموزش توسط مارک برونت ، هنرمند باسابقه آموزش داده می شود. با digischool همراه باشید. | INTRODUCTION | This tutorial by veteran artist Marc Brunet covers the entire creation of a...
آموزش روند طراحی محیط Vol 01 با Jonathan Ching
ArtStation – Environment Design Process Vol 01 with Jonathan Ching فرآیند فکری خود در طراحی محیط را ارتقا دهید. این دوره آموزشی فرآیند فکری و تکنیک های کلی گردش کار مربوط به ایجاد طرح های مفهومی برای طراحی محیط را پوشش می دهد. این دوره بصورت تایم لپس ، روند کامل خلاقی را ، از طرح اولیه تا استفاده از 3D و در نهایت ، کامپوزیت در فتوشاپ از طریق دستکاری عکس و مت پیتینگ را دنبال می کند. با digischool همراه باشید. مباحث مورد بحث در سراسر آموزش شامل: هدف و اهمیت اسکیس در طراحی محیط چگونه می...
آموزش تکنیکهای فوتورئالیستی در Substance Painter
Lynda – Substance Painter Photorealistic Techniques بیاموزید یک متریال فوتورئالیستی در Substance Painter ایجاد کنید. Substance Painter ابزاری برای نقاشی سه بعدی بصورت ریل تایم است که به هنرمندان تجسمی اجازه می دهد تا جزئیات فوق العاده مفصلی را برای استفاده در شبیه سازی محصول ، شبیه سازی معماری ، VFX و انیمیشن تولید کنند. با digischool همراه باشید. در این دوره ، مربی Joel Bradley به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک متریال فوتورئالیستی ایجاد کنید که یک آبجکت سه بعدی را در Substance Painter واقعی جلوه دهد. Joel نحوه سازماندهی فایل ها و لایه...
تصاویر خود را با Blender 3D زنده کنید
Skillshare – Bring Your Illustrations to Life with Blender 3D تصاویر خود را زنده کنید. با این دوره آموزشی از Skillshare ، قادر خواهید بود با Blender 3D صحنه های سه بعدی خود را بر اساس یکی از تصاویری که خلق می کنید تصویر سازی ، مدل سازی و تکسچرینگ کنید. ما از Blender 3D ، یک نرم افزار منبع باز رایگان برای ایجاد کاراکترها به صورت سه بعدی استفاده خواهیم کرد. در مراحل تصویرسازی ، مدل سازی ، تکسچرینگ ، نورپردازی و رندرصحنه به صورت سه بعدی راهنمایی خواهید شد. با digischool همراه باشید. این دوره شامل مهارت...
آموزش ساخت موجود دیجیتالی در ZBrush و Photoshop و Maya
Lynda – Digital Creature Creation in ZBrush Photoshop and Maya آموزش ایجاد موجودات سه بعدی واقعی برای تولید فیلم ، ویدئو و بازی این دوره شامل طراحی اولیه ، مجسمه سازی ، تکیچرینگ و نورپردازی است و روند کار در دنیای واقعی را نشان می دهد ، با مجسمه اولیه در ZBrush شروع میکنیم و در انتها آنرا به مایا انتقال خواهیم داد ، ضمن اینکه ویرایش تکسچرها را در فتوشاپ انجام خواهیم داد. به عنوان استاد دوره رایان کیتلسون مهارت هایی را که هنرمندان دیجیتال برای ایجاد موجودات سه بعدی واقعی برای تولید فیلم ، ویدئو و بازی...
Texturing و Painting تمساح واقع گرایانه در نرم افزار Mari
REALISTIC Creature Texturing Painting Tutorial Mari Zak Boxall مراحل Texturing و Painting واقع گرایانه procedural در Mari را بیاموزید. در این دوره آموزشی به Texturing و Painting واقع گرایانه یک تمساح بصورت procedural در نرم افزار Mari می پردازیم. در صنعت VFX تقریباً غیرممکن است که مدلساز دارایی بدون مراجعه به عکس مرجع انجام شود . این دوره بر ساخت بافتهای واقع گرایانه تمرکز خواهد کرد. ما این بافت ها را ذهنی ایجاد نخواهیم کرد ، بلکه کل مراحل را با استفاده از عکاسی برای جهت دهی و الهام گرفتن انجام خواهیم داد. ما به طور گسترده در مورد...
آموزش شبیه سازی کاراکتر در Maya با Josh Sobel
Gumroad – Character Simulation in Maya by fRigging Awesome Studios آشنایی با پایپلاین شبیه سازی کارکتر های برجسته در Maya این دوره آموزشی یک راهنمای کامل درباره گردش کار و مهارت های مورد نیاز برای ساخت و آشنایی با پایپلاین شبیه سازی کارکتر های برجسته است چه به صورت شخصی و چه در استودیوهای اصلی انیمیشن و FX. با digischool همراه باشید. ارائه شده توسط Josh Sobel هنرمند دیزنی ، Dreamworks و Blue Sky . مباحث دوره : مروری كامل بر نحوی پایپلاین تولید استاندارد در این صنعت. آموزش ساخت شبیه سازی ریگ از طریق روش مبادله مرجع و...
آموزش تکنیکهای Shading در Houdini شماره 3 از Cgforge
Cgforge – Houdini Shading Techniques 3 نحوی استفاده از قدرت Noise را بیاموزید. Shading Techniques III در درجه اول بر استفاده از Noise هنگام texturing و shading متمرکز است. این دوره پر از مفاهیم فنی است اما همچنین توصیه های عملی زیادی در مورد چگونگی ادغام Noise به بهترین شکل در یک گردش کار حرفه ای را در Houdini ارائه می دهد. ما با بررسی معمول ترین اصطلاحات شروع می کنیم سپس آنرا در پروژه صحنه برج جادوگر امتحان می کنیم . پس از این تمرین بخشی که طریق عکس مرجع مشاهده می شود را تجربه میکنیم ، این...