بافت و متریال
مدلسازی و تکسچرینگ نارنجک در 3Ds Max و Substance Painter
Gumroad – Grenade Tutorial 3Ds Max Substance Painter مدلسازی و تکسچرینگ را به سادگی بیاموزید. در این آموزش نحوی مدلسازی نارنجک با 3Ds Max و تکسچرینگ آن در Substance Painter را می آموزید. هر قسمت بصورت مرحله به مرحله شرح داده میشود. مواردی همچون تنظیمات صحنه ، مدل سازی low ply و high poly و unwrapping و baking و texturing در این آموزش پوشش داده میشود. با digischool همراه باشید. 3Ds Max | Substance Painter حجم دانلود : 448MB | اینترنت مصرفی نیم بها پسورد : digischool.ir
دوره کامل CG Adventure از MOTION DESIGN
MOTION DESIGN SCHOOL : CG Adventure Full Course final Update : 2021 این یک دوره کاملا دیوانه کننده از MOTION DESIGN است ! چون پس از به پایان رساندن آن می توانید با چندین نرم افزار کار کنید. این یک دوره کاملا دیوانه کننده از MOTION DESIGN است ! چون پس از به پایان رساندن آن می توانید با چندین نرم افزار کار کنید ، و اگر در شرکت دیجیتالی مشغول به کار هستید این برای حرفه شما مفید خواهد بود! می توانید از من سوال کنید ، اگر این آموزش از MOTION DESIGN را انتخاب کنم چه چیزی...
طراحی موجودی از بازی Gears of War با James Hawkins
Gnomon – ‘ Gears of War ’ Creature Design by James Hawkins مدلسازی از طرح ابتدایی تا رندرنهایی در این آموزش جی هاوکینز از ابتدا تا انتها روی طراحی موجودی از بازی Gears of War به نام Locust Hydra کار می کند. جی از طرح ابتدایی از تصویر اصلی گرفته تا رندرنهایی مورد استفاده برای تولید را آموزش می دهد. با digischool همراه باشید. او روند طراحی خود را با استفاده از ترکیبی از Adobe Photoshop® و Autodesk 3ds Max توضیح می دهد. جی همچنین به تجربه های خود در صنعت بازی سازی و بازی های Epic Games پرداخته...
آموزش تکسچرینگ ، ساخت مو و Lookdev کاراکتر بربر
Gumroad – Barbarian Tutorial by Tom Newbury مراحل مختلف ساخت کاراکترهای واقع گرایانه در این آموزش بطور کامل مراحل مختلف ساخت کاراکترهای واقع گرایانه به شما آموزش داده می شود. این مراحل شامل سه بخش ، آموزش تکسچرینگ پوست واقع گرایانه برای کاراکترها ، تکسچرینگ لوازم و ملزومات کاراکترها ، Lookdev و ایجاد مو و خز و کرک توسط XGen میباشد. با digischool همراه باشید. Texturing Realistic Skin for Characters در این مرحله تمام فرآیند کار در مورد ساخت بافت پوست برای یک شخصیت واقع گرایانه آموزش داده خواهد شد. این فرایند به طور عمیق و با هر مرحله...
آموزش Look Dev پوست واقعی کاراکتر در Maya
Artstation – Look Dev Realistic Skin for Characters V1-4 by Tom Newbury – Maya آموزش نمایش پوستی واقع گرایانه در این دوره آموزشی ابتدا به سراغ نورپردازی یک نیم تنه و سپس ایجاد لایه هایی از تکسچر در Maya می رویم که پوستی واقع گرایانه را که می خواهیم به آن دست پیدا کنیم تشکیل می دهد. با digischool همراه باشید. ابتدا با ساختن یک displacement چند لایه شروع می کنیم سپس diffuse element را اضافه می کنیم ، spec network را می سازیم و در نهایت با متعادل سازی sss کاراکتر خود را زنده می کنیم. همچنین نمونه...