بافت و متریال
طراحی کاراکتر واقع گرایانه برای بازی با Miguel Nogueira
Artstation – Realistic Character Design for Games by Miguel Nogueira با ماهیت طراحی و مدل سازی حرفه ای آشنا شوید. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه طراحی کاراکتر واقعی را با تمرکز بر داستان سرایی، با استفاده از روانشناسی عمق، استراتژی طراحی و سایر ابزارها ایجاد کنید. دوره ای را امتحان خواهید کرد که مجموعه ای از دانش های اساسی و اجرایی را به شما می آموزد. با digischool همراه باشید. این دوره با الگوبرداری از تقاضای عمومی و نظرسنجی از آنچه مردم از من خواسته اند پوشش داده شده است ، این دوره شامل 8...
آموزش Blender ( بلندر ) برای تازه کارها
Udemy – Blender for Complete and Total Beginners آموزش اساسی ترین مفاهیم و ابزارها در Blender (بلندر) Blender برای هر کسی که علاقه مند به یادگیری سه بعدی است، عالی است، زیرا فوق العاده قدرتمند و رایگان است. با digischool همراه باشید. این مجموعه ایجاد طیف کاملی از امکانات هنری، از جمله مدل سازی، انیمیشن، رندر، ترکیب، ویرایش ویدئو، و بسیاری دیگر را ارائه می دهد. بنابراین چه به ساخت بازی، تولید انیمیشن، پرینت سه بعدی یا هر چیز دیگری مربوط به سه بعدی علاقه مند باشید، بلندر شما را با ابزار کامل تولید خود پوشش می دهد. هر...
طراحی و مدل سازی یک موجود مفهمومی : Viper Dragon
Gnomon – Creating an Original 3D Creature Concept: Viper Dragon با ماهیت طراحی و مدل سازی مفهومی آشنا شوید. ایجاد طرحهای اصلی موجودات با استفاده از ویژگیهای حیوانات دنیای واقعی، کمی به قدرت واقعگرایی شما میافزاید و شما را با مفاهیم آشنا میکند . این ورکشاپ توسط Kurtis Dawe، هنرمند کاراکتر و مدل ساز در Scanline VFX در ونکوور، یک گردش کار کامل برای ایجاد یک مفهوم منحصر به فرد Viper Dragon به صورت سه بعدی، از جمع آوری مرجع تا کامپوزیت نهایی فتوشاپ را نشان می دهد. با digischool همراه باشید. در پروژه ای مانند این دوره آموزشی ،...
ساخت متریال موی واقعی برای کاراکتر در Unreal Engine
Unreal Master Material For Grooms | Unreal Engine تکنیکهای لازم برای ساخت متریال موی واقعی آیا می خواهید یک شیدر موی واقعی برای کاراکترهای خود ایجاد کنید، اما نمی دانید چگونه؟ در این آموزش شما میاموزید که چگونه این متریال موی مبتنی بر ملانین را با استفاده از برخی معادلات و مقالات بسازید. با digischool همراه باشید. در این آموزش Nick Rutlinh به صورت مرحله به مرحله و جامع تمامی تکنیکهای لازم برای ساخت متریال موی واقعی در آنریل انجین برای استفاده کاراکترها را نمایش میدهد . Unreal Engine حجم دانلود : 101MB | اینترنت مصرفی نیم بها پسورد...
آشنایی با Maya 2020 از Gnomon
Gnomon – Introduction to Maya 2020 با مجموعه ابزارهای غنی مایا آشنا شوید. Autodesk’s Maya 2020 برنامه سه بعدی پیشرو است که توسط هنرمندان در تولید دیجیتال در صنایع بازی، جلوه های بصری، تجاری و پخش استفاده می شود. مجموعه ابزارهای غنی مایا با هر نسخه گسترش می یابد و یک بار دیگر در آخرین نسخه سازماندهی شده است. چه در استفاده از بسته گرافیکی کامپیوتری سه بعدی کاملاً تازه کار باشید، چه از یک برنامه سه بعدی دیگر مهاجرت کرده اید، یا یک کاربر باتجربه که می خواهد تمام جدیدترین ویژگی ها را در عمل مشاهده کند، نمایش...
ساخت یک تصویر هنری از A تا Z با پاسکال بلانچ
Gnomon – Creating an Illustration from A to Z with Pascal Blanche کشف تکنیکهای کارآمد و خلاقانه در این کارگاه، پاسکال بلانچ، مدیر ارشد هنری و تصویرگر حرفه ای شما را در تمام مراحل برای ایجاد یک تصویر به سبک و امضای خود راهنمایی می کند. پاسکال فرآیند خلاقیت را با جمع آوری تصاویر مرجع و الهام از طریق منابع علمی تخیلی و فانتزی آغاز می کند. با استفاده از 3ds Max، او با ارائه یک مدل کاراکتر پایه به عنوان طراحی کلی شروع میکند. سپس شخصیت و دارایی های خود را با ایجاد جزئیات در ZBrush اصلاح می...
آموزش ایجاد رندرهای واقع گرایانه در 3dsMax و Corona
Space School – Photoreal Renders in 3dsMax & Corona خلق رندرهای واقع گرایانه در این دوره شما نحوی خلق رندرهای واقع گرایانه در 3dsMax و Corona را فرا خواهید گرفت با digischool همراه باشید. در طول این آموزش شما تمام مراحل خلق رندرهای واقع گرایانه را درک خواهید کرد که شامل نحوی بررسی صحنه خود بر اساس عکسهای واقعی برای پی بردن به نحوی رفتار نور و متریالهای مختلف میشود. سپس نحوی پیاده سازی این رفتارها را در صحنه خود توسط موتور رندر کررونا را فرا میگیرید و می آموزید چگونه از نورهای و متریالها برای خلق رندرهای واقع...
تکسچرینگ خود را با Substance Painter ارتقاء دهید
Artstaion – Substance Painter Pushing Your Texturing Further تکسچرینگ حرفه ای را بیاموزید. در این دوره آموزشی با Jay Cummings استاد دوره نگاهی به روند تکسچرینگ با استفاده از Substance Painter می اندازیم و از ابزارها و ویژگی های آن برای ایجاد یک دارایی سه بعدی واقع بینانه و آماده برای بازی استفاده خواهیم کرد. Jay نحوی استفاده از منابع دقیق را بررسی می کند ، لایه هایی از جزئیات را بر اساس اهداف دارایی ایجاد می کند و نحوی صحیح استفاده از لایه ها را بیان می نماید تا از نتیجه تمیز و با کیفیت بالا اطمینان حاصل...