بافت و متریال
آموزش طراحی مجموعه های مینیاتوری CGI در 3DS Max
Domestika – Design of Miniature CGI Sets in 3DS Max نحوی مدلسازی ، تکسچر و رندر صحنه ها برای سینما و تبلیغات را بیاموزید در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه مجموعه های مینیاتوری CGI در 3DS Max را برای سینما و تبلیغات ایجاد کنید. شما اسرار ایجاد سناریوهای سه بعدی را به گونه ای کشف خواهید کرد که گویی مدل ها دارای مقیاس کوچک هستند ، با مشاهده محیط اطراف بصورت بسیار دقیق و موشکافانه طرح های شما تا حد ممکن واقع بینانه می شوند. Javier León استاد دوره شما را راهنمایی میکند تا بتوانید با هر...
آموزش Maya 2020 برای مبتدیان کامل با Abraham Leal
Skillshare – Maya 2020 for Absolute Beginners مایا را از صفر بیاموزید. این دوره آموزشی Maya برای مبتدیان کامل ساخته شده است. ممکن است شما در حال حاضر از نرم افزارهای 3D دیگر مانند max یا Blender استفاده کنید و می خواهید مایا را امتحان کنید اگر چنین است نیز این آموزش مناسب شماست. با digischool همراه باشید. دوره با آموزش اصول مایا و پوشش چندین تمرین و ابزار شروع می شود. سپس در مورد تمام پایپلان های مختلفی که مایا ارائه می دهد ، بحث میشود. چندین روش برای مدل سازی اشیا و نحوه افزودن uv به مدل...
آموزش Pipeline کامل ساخت وسایل نقلیه Hard Surface
Artstation – Hard Surface Vehicles Production Pipeline Tutorial آموزش Pipeline مدلسازی و تکسچرینگ این دوره آموزشی بصورت گام به گام Pipeline مدل سازی یک موتورسیکلت واقع گرایانه در مایا را نشان می دهد. این دوره به شما می آموزد که چگونه مهارت های مدلسازی سطوح سخت خود را به سطح بالاتری ارتقاء دهید. نحوی ساخت این موتورسیکلت از مرحله مدلسازی تا متریال و رندر نهایی آموزش داده خواهد شد. نحوه مدل سازی (مایا) ، UV (مایا) ، ایجاد شناسه های رنگی (مایا) ، ایجاد Normal Map در Substance Painter ، افزودن متریال (Substance Painter) و رندر (آرنولد ، Unreal...
آموزش Substance Painter برای مبتدیان مطلق
Artstation – Absolute beginners Substance Painter course کار با Substance painter را شروع کنید در این دوره فرا می گیرید که چگونه کار با Substance painter را شروع کنید و تکسچرهای زیبا را برای مدل های خود ایجاد کنید . این کار را از طریق ساخت یک زره فلزی ، شاخها ، منبت کاریهای طلایی و چشمان درخشان برای مدل شوالیه انجام خواهیم داد . با digischool همراه باشید. در این دوره یاد خواهیم گرفت: صادرات مش های high poly از Zbrush صادرات مش low poly از 3dsMax مبانی Substance painter وارد کردن مشها به painter نحوه پخت بافت...
شوالیه طلایی : آموزش طراحی کاراکتر سبک نقاشی دستی برای بازی
Yiihuu – Golden Knight : 3D Hand-Painted Character For Games گردش کار کامل ایجاد کاراکتر در این آموزش ، با متدی کارآمد در طراحی کاراکتر 3D برای بازی به سبک نقاشی دستی ، و همچنین نحوه استفاده از نور و رنگ آمیزی برای ایجاد احساس عمیق و تاثیر گذار آشنا خواهید شد. مدرس دوره همچنین روش های استفاده از متریالها برای تقویت طراحی کاراکتر را نشان می دهد. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید برخی از اصول ریگ و ژست شخصیت را بیاموزید. این دوره برای کسانی که می خواهند گردش کار کامل در مورد نحوی ایجاد...
آموزش Model و Texture سیاه چاله فانتزی برای بازی
( Flipped Normals – Model and Texture a Stylized Dungeon for Games (Vol 1-4 آموزش فرآیند مدل سازی دارایی برای بازی در این دوره فرآیند Model و Texture یک محیط سیاه چاله کوچک از مرحله انسداد تا رندر نهایی را فرا خواهیم گرفت . استاد دوره ، شما را در فرآیند مدل سازی دارایی های low poly راهنمایی می کند و تکنیک های مختلف UV را به شما نشان می دهد. سپس دارایی های خود را به ZBrush منتقل می کنید و در اینجا نشان می دهد که چگونه همه متریالها را که در این محیط باید استفاده کنید...
آموزش 3ds Max برای مبتدیان از Udemy
Udemy – 3ds Max Training for Beginners V.2021 توسعه مهارتهای شبیه سازی معماری این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه با استفاده از 3ds Max و موتور رندر آرنولد در کمترین زمان که معمولاً نیاز دارید ، شبیه سازی معماری سه بعدی زیبا ایجاد کنید. با digischool همراه باشید. این دوره برای مبتدیان طراحی شده است بنابراین نیازی به تجربه قبلی نیست. از طرف دیگر ، کاربران حرفه ای تر MAX هم می توانند از این دوره بهره مند شوند زیرا ما در این دوره به موضوعات خاص تری از جمله موتور رندر آرنولد و پست پروداکت...
آموزش ساخت تپه های شنی Procedural با Blender 2.8
Cgcookie – Creating Procedural Sand Dunes with Blender 2.8 تکنیک procedural شروعی دوباره است . با این دوره آموزشی که در مورد تکنیک ساخت procedural در Blender 2.8 است به صحرا سفر خواهیم کرد! در این آموزش گردش کار انعطاف پذیر برای ساخت تپه های شنی واقع بینانه را یاد خواهید گرفت. با استفاده از procedural texture displacement و adaptive subdivision (جابجایی میکرو) ، به بلندر اجازه دهید کاری بیشتر از مدلسازی برای شما انجام دهد. در انتها رندر نهایی را به همراه compositing به پایان میرسانید. با digischool همراه باشید. گرافیک رایانه ای procedural هم اکنون در حال...
آموزش مدلسازی و ریگ ربات فلزی در Blender
Udemy – BLENDER : How to create and rig the Iron Giant یک ربات فلزی غول پیکر را مدلسازی ، تکسچرینگ و ریگ کنید. در این دوره آموزشی بطور کامل فرا میگیرید چگونه در Blender و Substance Painter یک ربات فلزی غول پیکر را مدلسازی ، تکسچرینگ و ریگ کنید. در شروع دوره یاد خواهیم گرفت که چگونه کل ربات را از ابتدا تا انتها مدل کنیم مدلسازی از نوع سطوح سخت . سپس یاد خواهیم گرفت چگونه از modifier های symmetry ، Bevel و… استفاده کنیم تا اینکه در پایان این بخش نتیجه صاف و خوبی کسب کنیم...