بافت و متریال
آموزش پیشرفته مجموعه Substance برای طراحی محیط
CGMaster Academy – Advanced Substance for Environment Art این دوره آموزشی 3 هفته ای قسمت دوم و پیشرفته از آموزش مجموعه Substance برای طراحی محیط است. در دوره آموزش پیشرفته Advanced Substance for Environment Art ، دانش آموزان با وارد کردن تکسچرها در Unreal Engine 4 نحوی ساخت متریالها را می آموزند. دانش آموزان روند تنظیم Master Shaders ، از جمله vertex blends و تنظیم پارامترها برای ساخت افکتهای جالب را یاد می گیرند. در داخل Designer و Unreal Engine 4 ، به شما آموزش داده می شود که چگونه مواد واقع گرایانه باورپذیری را برای تمام جنبه...
آموزش مقدماتی مجموعه Substance برای طراحی محیط
CGMaster Academy – Intro to Substance for Environment Art این دوره آموزشی 6 هفته ای قسمت اول و مقدماتی از آموزش مجموعه Substance برای طراحی محیط است. در دوره Intro to Substance for Environment Art ، دانش آموزان دانش خود را با استفاده از مجموعه Substance افزایش خواهند داد. دانش آموزان بر روی ابزارهایی که برای خلق آثار هنری سه بعدی نیاز دارند کار خواهند کرد. دانش آموزان با ایجاد الگوهای هندسی ساده شروع می کنند و با رابط کاربری Painter و Designer آشنا می شوند. می آموزیم که چگونه آبجکتهای high poly و low poly را بیک...
آشنایی با Substance Painter 2020 از Gnomon
The Gnomon Workshop – Introduction to Substance Painter 2020 در این آموزش تکنیک های مختلفی را که می تواند برای ساخت اجزای مختلف یک صحنه سه بعدی در Substance Painter استفاده شود را کشف خواهید کرد. Substance Painter 2020 ابزاری متداول در صنعت برای استفاده در استودیوهای برتر دنیا – به ویژه هنگام ساخت دارایی های بازی است. در این ورکشاپ، سرپرست تکنیکال آرتیست Christophe Desse از شرکت بزرگ Naughty Dog با به اشتراک گذاشتن تکنیک های اثبات شده در تولید و گردش کار ، شما را در مراحل یادگیری Substance Painter راهنمایی می کند و به شما کمک...
ساخت دارایی بازی با Maya و Substance Painter و Marmoset
Artstation – Realistic Game Assets by Florian Neumann | Maya در این دوره شناخت کاملی از روند ساخت دارایی بازی پیدا خواهید کرد. نام من Florian Neumann است و من یک هنرمند 3D در بازیهای ویدئویی هستم! من روی عناوین مختلفی مانند Forza Horizon ، Overwatch ، Farming Simulator و موارد دیگر کار کرده ام. شما می توانید بهترین مطالب من را در سایت Artstation من مشاهده کنید! امروز می خواهم بخشی از دانش خود را با شما در میان بگذارم ، به طور خاص می خواهم به شما نشان دهم که چگونه دارایی های واقعی برای بازی های...
دوره آموزشی معرفی Maya از Flippednormals
Flippednormals – Introduction to Maya در این دوره شناخت کاملی از نرم افزار قدرتمند مایا پیدا خواهید کرد. امروز مایا را بیاموزید با بیش از 12 ساعت آموزش با کیفیت بالا ، هر آنچه را که برای شروع کار با Maya باید بدانید خواهید آموخت! مواردی مانند مدل سازی سه بعدی ، retopology ، xgen ، rigging ، تکنیکهای ذ، نورپردازی و استفاده از آرنولد برای رندردر Maya . درباره استاد دوره مربی شما ، Henning Sanden ، یک دهه با Maya کار کرده است. او در طول تجربه فیلم سازی خود ، با Maya در فیلم هایی مانند...
آموزش Shader Networks در Maya از Lynda
lynda Maya: Shader Networks این دوره Shader Network در مایا را بطور کامل به شما می آموزد. Autodesk Maya یکی از محبوب ترین نرم افزارهای سه بعدی است و به ویژه در زمینه متریال پیچیده بسیار برتر است. در این دوره ، شما می توانید از قدرت Maya برای طراحی Shader Network های جالب استفاده کنید. با ترکیب و دستکاری مپها ، متریال و UV ها می توانید بی نهایت shader tree بسازید. خواه هدف فوتورئالیسم باشد یا یک اثر رندر خاص ، مایا تمام ابزارهای لازم برای ایجاد متریال های چشمگیر و منحصر به فرد را در اختیار...
ساخت محیط معماری داخلی در 3dsmax با Johannes Lindqvist
Patreon – Trying to Break my Hourly Rate Record in 3dsMax در این دوره آموزشی با نحوی شبیه سازی معماری داخلی در نرم افزار 3dsMax و Fstorm آشنا خواهید شد. در این دوره آموزشی از استاد این دوره Johannes Lindqvist، با نحوی شبیه سازی معماری داخلی در نرم افزار 3dsMax و با استفاده از انجین Fstorm آشنا خواهید شد. من یک ژورنالیست سه بعدی هستم که در زمینه رندرینگ تصاویر واقع گرایانه معماری و محصولات تخصص دارم. در بخش سه بعدی شرکت بزرگ IKEA مشغول به کارم و همچنین به عنوان سخنران اصلی در بزرگترین کنفرانس های سه بعدی...
آموزش کامل طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی در 3DSMAX
VizGuru – Scandinavian Interior Complete tutorial با این دوره آموزشی بطور کامل با روند ساخت یک پروژه طراحی داخلی از ابتدا تا انتها آشنا خواهید شد. این آموزش طراحی داخلی که توسط یکی از متخصص ترین هنرمندان CGI در جهان انجام شده است به شما می آموزد که چگونه برخی از مشکلات معمول رندر را در 3DSMAX و FSTORM حل کنید و رندر خود را با تلاش بسیار کمی به کمال برسانید. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه آبجکتهایتان بی کیفیت نباشد یا از شفافیت کم در تصاویر CGI خود جلوگیری کنید ، این آموزش را باید ببینید....
ساخت کاراکتر Yoda کودک در Maya و Zbrush از Gumroad
Gumroad – Creating Baby Yoda Maya | Zbrush بیاموزید چگونه یک کاراکتر را از ابتدا بصورت سه بعدی طراحی کنید . در این آموزش با استفاده از نرم افزار های ، substance designer ، Mari ، XGen ، Maya ، Zbrush و Nuke یک کاراکتر کودک Yoda را از ابتدا تا انتها خواهید ساخت . در طول این دوره آموزشی با نحوی مدلسازی کاراکتر ، ساخت لباس ، مو ، اضافه کردن جزئیات ، متریال ، نور پردازی و در انتها رندر نهایی با Vray Next بطور کامل آشنا می شوید. لازم به ذکر است کاراکتر Yoda یکی از...