بافت و متریال
آموزش ساخت متریال Subsurface Scatter در Substance Designer
ArtStation – Creating a Subsurface Scatter Material in Substance Designer اگر علاقمند به یادگیری روند ساخت یک متریال ارگانیک در Substance Designer هستید این دوره مناسب شما می باشد. در این آموزش نحوی ساخت یک متریال ارگانیک بوسیله میکس کردن Subsurface Scattering با hard surface را فرا میگیرید. این دوره به نحوه جداسازی متریالها و افزودن کنتراست بین دو سطح برای ایجاد احساس انسجام ، می پردازد. Tammekänd استاد این دوره همچنین نحوه استفاده صحیح از Subsurface Scattering در Marmoset Toolbag را نیز به ما نشان میدهد. با digischool همراه باشید. | INTRODUCTION | Learn how to create an...
آموزش ساخت محیط داخلی مدرن با 3Ds Max و Corona
Skillshare – Modern Interior Visualization Workshop اگر علاقمند به یادگیری روند شبیه سازی سه بعدی پروژه معماری داخلی هستید این دوره مناسب شما می باشد. در این آموزش نحوی مدل سازی ، نورپردازی ، متریال دهی ، رندر و post-production یک محیط داخلی مدرن با نرم افزارهای 3Ds Max و Corona آموزش داده می شود. 1- بخش اول : مدل سازی ، نحوه ایجاد ساختمان و نحوه ساخت مدل سه بعدی از طرح دوبعدی و نحوه صادرات فایل Cad به 3Ds Max توضیح داده شده است. تنظیم واحد نیز توضیح داده شده است. در این بخش از Editable poly...
آموزش اساسی Substance Designer 2020 از Lynda
Lynda – Substance Designer 2020 Essential Training با این دوره آموزشی با نحوی استفاده از Substance Designer آشنا می شوید. Substance Designer ابزاری قدرتمند و مبتنی بر رویه برای ایجاد بافت برای هنر و بازی های سه بعدی است. این دوره طراحی شده است تا یک نمای کلی از برنامه Substance Designer 2020 به هنرمندان بافت ارائه دهد. اگر تازه وارد هستید، این دوره می تواند به شما کمک کند به سرعت شروع به ایجاد بافت های خود کنید. اگر شما یک هنرمند باتجربه هستید که می خواهید یک برنامه جدید را به جعبه ابزار خود اضافه کنید ،...
ساخت کاراکتر Sci-Fi برای بازی از Yiihuu.com
Yiihuu.com – Creating a Sci-Fi Character for Games از طریق این آموزش با گردش کاری کامل و استاندارد ساخت کاراکتر که توسط حرفه ترین مدلسازان انجام میشود آشنا می شوید. این دوره آموزشی بینظر تمامی مراحل ساخت یک کاراکتر به سبک سایبرپانک را با تمام جرئیات به شما آموزش میدهد. این آموزش توسط YIIHUU برای شما فراهم شده است. در این آموزش ، هر مرحله از ساخت کاراکتر ، از جمله ایجاد سطوح سخت ، ساخت لباس در Marvelous Designer ، توپولوژی و Unwrapping UV و Texture baking ، ساخت PBR texture map در Substance Painter ، رندر در...
آموزش ساخت دارایی بازی AAA در 3dsmax از ArtStation
ArtStation – Creating a AAA Game Asset in 3dsmax در این دوره با نحوی گردش کار ساخت دارایی برای یک بازی AAA آشنا می شوید. در این دوره هفت بخشی ، Emiel Sleegers ساخت یک شیر آتش نشانی در 3DsMax و Substance Painter و Marmoset Toolbag را به عنوان دارایی محیطی ، برای استفاده در بازی های AAA آموزش میدهد. در قسمت اول ، وی به جمع آوری مرجع و نحوه آشنایی با دارایی برای ساخت آن می پردازد ، قبل از این که شروع به ساخت مدل high poly آن با استفاده از 3DsMax کند.با digischool همراه...
مدلسازی و رندر یک عنکبوت جهنده واقعی در Maya و Zbrush
The Gnomon Workshop-Modeling and Rendering a Realistic Jumping Spider Zbrush | Maya | Substance painter | Redshift این دوره به گونه ای طراحی شده است که شما را به طور مؤثر با مراحل اصلی کار با مدلسازی و تکسچرینگ آشنا میکند. در این دوره آموزشی ، اریک کلر استاد دوره روند خود را برای طراحی ، مدلسازی و تکسچرینگ یک عنکبوت جهنده واقعی در Zbrush ، Maya ، Substance painter و Redshift را نشان می دهد. از بلاک ساده در ZBrush Pixologic شروع میکند، اریک روند کاری خود را برای مجسمه سازی دقیق جزئیات ، نقاشی بافت ها...
آموزش نرم افزار 3ds Max 2021 از لیندا
Lynda – Learning 3ds Max 2021 در این دوره آموزشی مقدماتی یاد میگیرید که از نقاط قوت 3ds Max 2021 در مدل سازی ، انیمیشن و رندر بهره بگیرید. 3ds Max که به دلیل تطبیق پذیری و سهولت استفاده شناخته شده است ، یک بسته تولید محتوای دیجیتال پیشرو است. این که آیا شما در حال طراحی تصاویر به کمک رایانه ، ساختن دارایی های بازی یا تصاویر متحرک هستید ، 3ds Max از قدرت و انعطاف پذیری لازم برای پاسخگویی به نیازهای خلاقانه شما برخوردار است. در این دوره آموزشی مقدماتی یاد میگیرید که از نقاط قوت...
آموزش تکسچر و متریال پوست واقعی در Maya ، Mari و Zbrush
Texturing And Shading Realistic Skin In Maya Mari And Zbrush این دوره 2 سال تجربه من در زمینه Texturing است و شما تمامی آنها را در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت. در این دوره آموزشی نحوی ساخت پوست واقعی با جزئیات به همراه تمامی ترفندها و تکنیکهای مورد نیاز را در نرم افزارهای Maya ، Mari و Zbrush به شما همراهان همیشگی digischool آموزش خواهیم داد. آنچه شما یاد خواهید گرفت: پوستی سطح بالا و واقعی را در ماری و Maya می سازید با استفاده از xgen موهای نازکی روی صورت ایجاد خواهید کرد متریالها و بافتهای...
UV Mapping کاراکتر در مایا
UV Mapping کاراکتر در مایا Udemy – Character UV Mapping (Maya) این دوره آموزش گام به گام در مورد نحوه UV کاراکترها در مایا است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مدل پایه نهایی خود را از ZBrush بگیرید و دوباره آن را به مایا برای UV Mapping برگردانید. با نحوی گردش کار جهت آماده سازی صحیح مدل برای بخش تکسچرینگ آشنا می شوید. قرار دادن درز ، سازماندهی پوسته و وضوح مناسب پوشش داده می شود. لطفاً توجه داشته باشید که این بخشی از یک سری از آموزشها است که شامل چندین آموزش خواهد...